Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nordic1974M skrev 2014-09-20 03:10:06 följande:
    Inte ännu =)
    Motvalls karlar, ni är alla likadana bla bla bla flörtar med allt och bla bla och jag vet minsann för mina kompisar har bekräftat detta bla bla bla. Japp så är det OCH nej det är ingen generalisering alls utan dagens absoluta sanning!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Nordic1974M skrev 2014-09-20 03:32:57 följande:
    Jepp, du har helt rätt. Nåt fel med det?
    Nope, jag formligen älskar män.
  • HäckHäxan
    Nordic1974M skrev 2014-09-20 03:31:34 följande:
    Frågan är vad kastar hon pil på, inte så strumpstickorna fastnar i darttavlan?
    Håll hårt i pungen var min första tanke men jag kanske menade hatten, blev genast osäker!
  • HäckHäxan
    Nordic1974M skrev 2014-09-20 03:41:44 följande:
    Kanske bäst jag håller i båda smile5.gif
    Låter sunt
    taquine skrev 2014-09-20 03:49:27 följande:
    Är häckis i närheten är det nog bäst , ;)

*harkel* Jag förstår att du egentligen menar att han skulle må bra i min närvaro och inget annat!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-20 04:08:26 följande:
    Plötsligt föll att på plats... i relationsforat på Flashback finns följande tråd: "Kan någon förklara för mig vad en farlig tjej är?" Borde jag förklara att det är Häckis?
    Ja du borde absolut förklara det för Häckis, en kort resumé eller liknande i vart fall. Tänk info for dummies, jag är trött, fryser och fortfarande jävligt sjuk!
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-20 04:06:48 följande:
    Ja visste du inte det , ;) Nej skämt åsido ligger nog våran "farlghetsfaktor" på samma nivå, eller nåt smile2.gif  
    Shit vad trött jag är ... 
     Det kan jag leva med då jag är snäll och from som ett lamm och du med. Gött är de! Oskyldig
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-20 03:55:04 följande:
    Jo men visst... förmodligen :p
    Absolut. Hade du sagt ställ dig med huvudet mot väggen, händerna över huvudet och sära på benen. Joo jag tror jag hade lyssnat på det örat faktiskt....
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 04:14:39 följande:
    Absolut. Hade du sagt ställ dig med huvudet mot väggen, händerna över huvudet och sära på benen. Joo jag tror jag hade lyssnat på det örat faktiskt....
    Eller vänta gå och lägg dig menade jag såklart att jag skulle lyssna på
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-20 04:17:33 följande:
    När du umgås med så trevligt  folk smile5.gif Jag tänker att jag ska sova hela dagen *nästan* i morgon eller idag.. 
    Te med gin är mitt bästa tips gumman ...
    Är det ens drickbart? Alltså jag har ju faktiskt gin hemma eftersom jag för typ en månad sen var sugen på ginslush som jag inte fått gjort ännu

Nått vanligt jävla te då eller, en skvätt gin och honung i? Eller hur gör man det där??
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-20 04:24:55 följande:
    Då har det blivit dags för nattens upplaga av publiksuccén "Hännrick recenserar Flashback-trådar" Denna gång rör det tråden "Kan någon förklara för mig vad en farlig tjej är?"

swehardrocker (denna gigant bland giganter) inleder tråden med att skriva följande:

"Jag ser konstant en massa trådar om hur kvinnor bara blir attraherad av farliga så kallade bad boys.
    Men vad är då en farlig tjej? För mig har en farlig tjej alltid varit en som har starka daddy issues, går på krogen varje helg, varje fest hon går på så blir det alltid drama, alla hennes förhållande har slutat att hon varit otrogen.

Stämmer detta?"

Trådstarten har besvarats tre gånger av olika skribenter som alla gör fruktlösa försök att beskriva en femme fatal. Torrees hävdar att en golddigger är farlig om hon samtidigt är manipulativ. blabla12345 hävdar å sin sida att det är det manipulativa draget som är farligt och låter eventuella guldgrävartendenser bero. Slutligen påstår VoxPopulis att det beror på hur man definerar "farlig" och nämner sedan att tjejer med daddy issues är något man bör undvika.

Det var allt för denna gång, Välkomna igen närsta gång.
    Tack

Då kan jag konstatera att jag är helt ofarlig med andra ord. Känns nog betryggande för ja någon kanske.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!