Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-17 03:00:56 följande:
    Men för helvete!!! smile8.gif

Har försökt somna under snart 4 timmar! Det går inte!! smile8.gif
    Har varit uppe och gått. Läst lite, löst korsord, druckit varm mjölk, försökt meditera.. Blir tokig!!!!! smile8.gif
    Hjärta Jobbigt. Hoppas du får sova *kram*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

Jag är jävligt trött på att nysa, hosta, snörvla och slemma HATAR ATT VARA SJUK!

Skall önska mig en robot/ klon någonting är jag fyller 35 som kan ta hand om mig när jag är sjuk! Hade jag levt i en annan tid någon annanstans så hade jag moget övervägt att önska mig en enuck, slav, träl, vad som helst va fan. En dresserad Gorilla går bra, bara den kan koka te, puffa kuddar och se medlidande på mig. Kan till och med tänka mig att äga en väldresserad sverigedemokrat som tillfälligt utför sysslorna. Eller varför inte en välbyggd man i kilt med långt hår............. Tungan ute

*feber yrar*

Ja jag vet, usel människorsyn, bajs och blä och sånt får man inte skriva, jajja bajja! FEBER!!!! 

På tal om helt annat så blev jag nyss mailad av ett par som sökte en tjej till, inte så ovanligt med trekanter, men dessa söker en flickvän och någon som vill leva och bo med dem längre fram om saker klickar. Tycker helt klart det verkar vara intressanta människor, hoppas de hittar vad de söker.

• HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-17 11:45:31 följande:
    Tar du bara ditt förnuft tillfånga och flyttar ner hit till södern så ska jag ta hand om dig på alla sätt, i nöd och när vi har lust....Flört

kram  och krya på dig.Solig
    Fan skriv inte så, det är frustrerande om något!

Var på väg att flytta till hörby en gång, 2007 faktiskt. Blev inte så.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-17 12:21:24 följande:
    Är det bara jag som är frisk här?
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-17 12:24:35 följande:
    Frisk och frisk... tål väl att diskuteras hur frisk någon av oss som hänger på FL är, egentligen. Coolsmile2.gif
    Var precis min första tanke när jag läste hehe
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-17 12:27:57 följande:
    Haha...vilket tjuvnyp! smile2.gif Jo man tackar...
    Formulerar om frågan... Är det bara jag som är fisk här?

Jaaaa du är den enda friska i sällskapet Gött va! *hostar åt ditt håll*
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-17 12:38:06 följande:
    Att vara lite lagom härligt störd underlättar ju... smile6.gif
    Håller med du!
  • HäckHäxan

Jaha då har jag kört ett varv och anmält spam inläggen jag hittar, från samma som här i tråden fast lite här och var

Medborgerlig plikt eller vad kallar man det?

• HäckHäxan
    Anonym (Oopppssss ...) skrev 2014-09-17 22:27:44 följande:
    Hade en natt med kille utomlands i somras . Vi hade kontakt innan jag åkte via en chatt och sen sågs vi vid ett tillfälle och hade sex . Jag har aldrig tagit in på hotell och haft sex med ngn som jag inte dejtat och detta gjorde det spännande och förbjudet. Sexet var bra , han var rätt bra utrustad men det var nog spänningen som jag " gick i gång på" mest. Han var 16 år yngre än mig och han tyckte sexet var bland det bästa han haft ( eller bland det bästa i alla fall) . Sen har vi haft kontakt efter jag kommit hem och han ger om och om igen vilken fantastisk natt vi hade ihop och han vill att jag ska komma ner igen och att vi ska ses . Han vill återuppleva vår natt ...
    Idag pratade vi på Skype och då skrev han att han använder mig , min kropp och vår natt som fantasi när han runkar ... Ska man ta det som en komplimang ? smile5.gif
    Har lång ifrån en perfekt kropp ..
    Det är väl absolut e komplimang eller alla fina ord han sagt är ju komplimanger!
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-17 22:31:14 följande:
    GRATTIS!
    Coolt att veta att någon har en som del av de erotiska drömmarna! Önskar jag visste om någon som har mig som "objekt". Finns sannolikt någon/några men jag vet inte om det då de inget sagt!
    Hahhaha ha dig som objekt Har du lust att förklara hur du menar med objekt?

Jag har ju aldrig haft problem med att ha män som mina objekt, levande dildos, sexleksaker / toyboys liksom. Det är däremot långt ifrån alla män som uppskattar det. Så det där med att  män gärna blir objektifierade  bla bla stämmer absolut inte alltid, inte ens nästan alltid. Många har absolut ont av det när de råkar ut för någon som fungerat som jag har gjort.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-17 21:18:03 följande:

Jag vet att det inte är bra att läsa för mycket relationstrådar när jag känner mig ensam och låg men likförbannat gör jag det igen, igen och igen.

<3

Man får ha såna usla dagar också!!!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-18 22:13:49 följande:
    Men för helvete då, en intressant tjej ploppar upp på kartan och så fort jag har börjat känna lite hopp så kastar hon sig över kompisen istället. Jag orkar fan inte mer
    Tråkigt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!