• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-20 23:01:04 följande:
    Berätta, hur mycket?
    Beroende på vad det är för film kan man få en bra bit över en femhundring.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-12-20 23:35:19 följande:

Sega mega drive-spel då? Var på tippen med första vändan idag och sen skulle jag "hämta lite" från exets förråd (som jag separerade från för snart 2,5 år sen men jajajajja) men tyvärr ägde jag tydligen 97,5% av det och nu har jag betungande många ägodelar igen. (Läs: ett helt jävla släp med kåpa) Bland detta ligger ett antal vhs och gamla tv-spel och därav frågan

Segaspel, rätt sådana, kan vara värda flera tusen kronor för rätt personer. Jag har ett NES-spel värt ett antal tusen dollar..... så var försiktig innan du slänger saker.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-20 23:18:24 följande:

Jag funderar lite över det där med att ta ansvar för andras känslor och därmed underordna sina egna.

Ta ett enkelt exempel. Ponera att någon du har en relation med säger "Jag älskar dig" och du känner inte likadant men för att inte såra personen i fråga svarar du "Jag älskar dig med". Det är en lögn, men för att inte såra eller starta en konflikt väljer du den enkla vägen ut och ger den önskade responsen. Du tar ansvar för den andra personens känslor och ignorerar dina egna eller är du bara en feg stackare?

Nu är ju jag lite störd va, men jag ser ingen vits med att leva i en lögn. Men man får nog välja sina tillfällen. Dumt att ställa till med världens scen på julafton.....
  • Aniiee

Så, nu har jag gjort mig osams med ambulansliv igen. Life is goooood......

• Aniiee
    Schna skrev 2014-12-20 23:49:30 följande:
    Vilket NES-spel är det? Det fanns också med. Fast konsolerna (två) står mest och blinkar..
    Minns faktiskt inte vad det heter på rak arm (mitt ex har det hos sig), men det är ett sportspel med tryckmatta. Det är väl därför det är så värdefullt.
  • Aniiee

Märks att det är jul snart. Sova? Vilket skämt. 

Spelar poker istället...

• Aniiee
    taquine skrev 2014-12-22 23:31:08 följande:
    Är du grinig idag ? Ska försöka fixa en fin julklapp
    Knall skrev 2014-12-22 23:25:33 följande:
    Julshoppat det sista. . Tillsammans med alla andra 51 miljoner människor.. mina fötter värker något ofantligt..
    Nu är det bara lite småbestyr kvar innan julafton!

Fixat bästa presenten till mannen.. Ett presentkort på amerikansk rakning, hårklippning och ansiktsbehandling.. hos en riktig barberare.. smile2.gif
    Vad innebär en amerikansk rakning  då? (låter farligt)
    Rakning med extremt vass kniv, varma handdukar och grejer.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-24 10:34:55 följande:

Nä men God Jul på er, knäppgökar! <3

God jul!

• Aniiee

God morgon eller nåt. Jag har totalvänt på dygnet, gick nyss upp och åt en skinksmörgås och drack varm choklad. Ska börja planera nyårsmiddag snart, men först ska jag nog spela lite Dragon Age.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-27 10:22:35 följande:
    Vad kom du fram till för meny?
    Jag har inte kommit fram till något än. Bara skrivit ned lite tankar och idéer.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!