• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Tycker synd om alla som haft det jobbigt idag. Ni kan få vara lite skadeglada imorgon istället.....

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-17 22:03:09 följande:
    Men det är ju bara torsdag imorgon.
    Tidbyte. Folk ska gå på skolavslutningar och grejer, så det pusslas med tider hej vilt den här veckan.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-17 22:20:14 följande:
    Ah, jag trodde jag blitt dagvill. 
    Äh, jag är dagvill alla dagar Solig
  • Aniiee

Hello world.... I'm alive. I think....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-18 19:08:17 följande:
    Du skriver på FL, alltså lever du.
    Ja, det var väl så =P 

Men jag ska faktiskt krypa tillbaka till sängen så fort jag har läst ikapp mig och satt på en dålig film. Satt i natt och gjorde 29 (!) gigantiskt långa playlists i VLC var och en av de listorna är 40-50 timmar långa, ett par hamnade på 60 timmar. Och det är inte en enda film på repeat. 

Jag har för mycket film.....
  • Aniiee

Jag är hungrig, men jag vill inte äta något..... Vad gör man då?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-18 22:52:28 följande:
    Dricker vatten och tar en cigg.
    Va, ska jag börja röka nu också? Känns onödigt. Jag har inte ens tjuvrökt på 29 år....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-18 23:04:27 följande:

Någon mer än jag som är lätt uttråkad, men för trött för att göra något vettigt. Roar mig med de här:
    www.ted.com/playlists/74/our_brains_predictably_irrati

Jag. Jag tittar på Disneycember.
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-12-19 00:05:10 följande:
    Drar i dig en milkshake medan du distraheras av film?
    Milkshake lockar inte, men ser film så det står ut genom öronen. Har sett Askungen 3,  Ice Age, Trassel, Skattkammarplaneten och Narnia: Skeppet Gryningen idag.

Min Letterboxd måste tro jag har fått snurren =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-19 00:28:05 följande:
    Misosoppa? Eller ignorera hungern, drick mycket vatten.
    Ja, det blir att låtsas att jag inte är hungrig. 
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-19 00:33:13 följande:
    Eller så kan man göra sig en hederlig gammaldags varm smörgås med stark ost, skinka och tomat...en sån där qroque...krock...mons...äh. Till dessert: Varm choklad och varma kanelbullar. Jag har lagt mig till med osunda matvanor, men gott är det.
    Mums!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!