• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-05-29 23:01:38 följande:
    Kram, Aniee!

Jag har nästan slocknat på soffan. Tur att gästerna kan roa sig själva! smile2.gif
    =)

Slockna på soffan låter gott!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-30 23:04:20 följande:
    Har ni roat ihäl er? Själv har jag varit i mammons palats och ökat BNPn typ Obestämd
    =) BNP kan väl inte bli för stort...... men egna plånboken blir ju tunn förstås......
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-30 23:41:14 följande:

Slappar i soffan i hemmets lugna vrå..
    Var oerhört trevligt i Stockholm och hos Fjärilen!
    Men hemma är hemma.. smile6.gif
    Borta bra, men hemma minst lika bra =)
  • Aniiee

Hungrig...... vad ska jag äta?

• Aniiee
    carlf skrev 2014-06-02 18:31:36 följande:
    Skulle jag själv få välja nu så vore det suchi, men är ute på landet och långt till närmsta ställe att hämta. Inga råvaror hemma att fixa det själv. 
    =P

Det blev att tugga på Fazer-cokladen......

Nej, mina vänner och ovänner, bekanta, obekanta och främlingar, ska jag ta och skriva klart den där "att-göra"-listan och sedan läggad en på nåt bra ställe så att jag aldrig hittar den igen......

Och sen skriva yaoi......
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-02 19:34:53 följande:

Låter oväntat exotiskt. Gör du det med bananer i pyjamas?
    Och HÄR börjar ungarna fundera på vad jag garvar åt...... Jag stör ju i deras spelande!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-02 23:18:18 följande:
    Nu fick jag den där förbannade barnprogramslåten på hjärnan! smile8.gif

Imorgon är det gymmet som gäller och sedan tandläkaren med grabben..

Men fan! 50-års fest på fredag ju! Jag som hade tänkt ha en lugn egendag! smile8.gif

Nästa fredag däremot. . Då.. Då är jag både barn och gubbfri!!!
    Freedom!!!! smile2.gif
    Vilket barnprogram?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-02 23:28:52 följande:

Bananer i pyjamas....... smile8.gif
    Jasså den! Den botas lätt med lite DuckTales =P
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-02 23:41:04 följande:
    Min nalles favoriter. Nalle

Ducktales är bra, men för våldsamt för nallen.

Nallen kanske vill se Fragglarna? Det var min storebrors favoritserie (han blev tyvärr bara tre år.... men på de tre åren älskade han fragglarna Solig)
  • Aniiee

Bara så ni vet så har jag slutat existera.....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!