• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-24 00:27:43 följande:
    Hm Obestämd hår som ett skogsrå, lite blek möjligen, inga spetsiga öron och inga korta armar eller ben. Jag verkar ju helt normal till ytan Gråter 

Jag tänker, det handlade om ett  bergmassiv, flyktväg som även agerat temporär bostad/flyktingläger i Europa under många århundraden. Men jag kommer inte ihåg var. 
    Aha! Du är barn till en vampyr och en ängel! I KNEW it! Antagligen en skogsängel, de brukar dras till vampyrer..... 

Hm..... nej, kommer inte på just nu.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

57 filmer på watchlist, bara på film 50 i listan jag för över. Hur gick det till? 7 extra filmer =/

Mer yaoi!

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 00:38:57 följande:
    Så måste det vara och en naturlig förklaring till att man svimmar vid åsynen av blod.

Fortfarande inget Obestämd
    Din hjärna kanske är som min nya stekpanna =P 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 00:57:35 följande:
    Svimmar den med?
    Nä, men inget fastnar Solig (det var du som sa det.....teflonhjärna..... Fast min stekpanna är förstås keramik Tungan ute)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 01:05:11 följande:
    smile1.gif Lite fastnar, men inte allt jag skulle vilja. Hopplös på namn och årtal. Namn gäller allt, vad heter det nu...
    Det är väl tur att lite fastnar i alla fall =)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 01:17:34 följande:
    Ompostar:

" target="_blank">

Den är så vacker. Niger och tackar för den Hjärta
    Sparar på den länken. Youtube vill inte funka för mig idag =/
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 01:15:37 följande:
    Fast vore kanske det inte fantastiskt om allt var nytt hela tiden? Lite förvirrande men ack så spännande allt skulle vara.
    Får mig att tänka på 50 first dates =P 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 01:28:12 följande:
    Vad är det?
    En gammal dålig komedi.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 02:04:33 följande:
    Det får mig att tänka på nätdejting, men det tar vi en annan gång. Nu tänker jag sova gott och hoppas ni gör det samma!
    Sov gott =P
  • Aniiee

Ohayo..... Varför är det 50 grader varmt för? Jag trodde det skulle åska och regna Skrattande

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!