• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-03-26 16:31:26 följande:
    Någon frivillig????
    *ser plötsligt en hög med papper på mitt skrivbord som måste sorteras*

• Kuken77
    Någon frivillig????
    Jag hade gärna kunnat ställa upp om jag hade bott i närheten.
  • mindaa
    Knall skrev 2014-03-26 15:28:02 följande:
    Kan inte påstå att jag känner mig så där pigg och alert idag.. Snömögel, studiedag med en trotsig 11- åring och ska skyffla in ved i källaren.. 4 pallar.. Själv..
    Jag vill spruta ner hela ditt ansikte med mitt klet. Mums.
  • Anonym (:p)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-26 15:37:34 följande:
    Fan också...jag som bokstavligen sparade på mig till en annan fick ett svagt ögonblick nu!Skrikandes
    Jäklar vad du var vacker, shit!Hjärta

Ja du ser vad du ställt till med....!{#emotions_dlg.djavulsk}
    WTF......jahaja!! Tungan uteFlörtCool
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Någon frivillig????
    Haha...seriöst så skulle jag lätt kunna hjälp!Solig
    Dock tror jag att vi bor alldeles för långt ifrån varandra och sen när någon som är sådär fantastiskt vacker kan jag bara inte låta bli att hålla på och charma och tindra med ögonen till.
    Kan ju sluta i katastrof...för din man, så är det värt risken...risken att bli nerkärad i mig och kastar ut gubben för en yngre...jävel?Flört
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (:p) skrev 2014-03-26 16:59:12 följande:
    WTF......jahaja!! Tungan uteFlörtCool
    Bjuder på mat iaf?Drömmer
    Är inte lätt att bruka avhållsamhet...när man är svag!Skrattande
    Men bara så du vet...
    Jag försökte verkligen hålla mig...HjärtaHjärtaHjärta
  • HäckHäxan

Någon frivillig???? php76gayZ76828.jpg

Åh kul

Lagar ju mat och donar annars hade jag såklart rusat till undsättning. Helt ärligt så älskar jag göra sånt och annat där man använder kroppen. Bra mycket roligare än tvätt som jag grejar med. Och skiten skall vikas och in fan hatar det. Synd att man har så mycket annars hade de fan fått stå på golvet i påsarna jämt! ( vilket det nästan gör till och från iaf )
  • Knall
    mindaa skrev 2014-03-26 16:37:54 följande:
    Jag vill spruta ner hela ditt ansikte med mitt klet. Mums.
    Jag avböjer åt det bestämdaste..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-26 17:10:45 följande:
    Haha...seriöst så skulle jag lätt kunna hjälp!Solig
    Dock tror jag att vi bor alldeles för långt ifrån varandra och sen när någon som är sådär fantastiskt vacker kan jag bara inte låta bli att hålla på och charma och tindra med ögonen till.
    Kan ju sluta i katastrof...för din man, så är det värt risken...risken att bli nerkärad i mig och kastar ut gubben för en yngre...jävel?Flört
    Hur vet du att han är äldre?

Han är viril som en 25-åring..

Och han har charmat mig mer än någon annan man..
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 16:32:43 följande:
    *ser plötsligt en hög med papper på mitt skrivbord som måste sorteras*

smile5.gifsmile2.gif
    Fegis...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!