• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 20:39:56 följande:

Ser väldigt goda ut, men räkor på grädden. Det är väl lite ovanligt?

Var är hallonsylten?

Crème fraish! Det är en röra på créme fraish, rom och dill!
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 21:27:26 följande:
    Inte vill vi att du ska dö heller, älskade sambo-to-be!!
    Du får vara ytterst!

Alltså, vårt hem kommer bli typ paradiset på jorden! *dansar glädjefnattdansen*
    Ni måste skicka bilder på inredningen.
    Föreställer mig en liten sådan där chick enpersonshammock i läder som hänger från taket och mörkröda sammetsdraperier och speglar tom i taket. 
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 20:17:09 följande:
    Haha...du har ju hjälp här annars...bara jag tar fram min korsordshöger så kan jag nog konvertera dig..
    Tycker faktiskt att det är lite gulligt men det säger jag inte!Flört
    gilmore skrev 2014-03-25 20:13:04 följande:INGET FEL MED DET! Skrikandes
    Haha...ja gaffla ihop er ja gör det!Kyss

Jag kan låta som Kalle Anka också..
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 21:31:13 följande:
    Föreställer mig en liten sådan där chick enpersonshammock i läder som hänger från taket och mörkröda sammetsdraperier och speglar tom i taket. 
    Vi kör bordelltema rakt av. Förutom ungarnas rum, de kan få slippa!
  • Knall
    Sex-swing?
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 21:03:26 följande:
    Hur blev det så?
    Låter förjäkligt. Jag hade inte klarat mig en dag utan båda händerna.
    Ja om jag visste. Opererades när jag var 22 för nerven satt fastklämd i armbågen. Läkaren sa då att den är skadad men vi får inte döma ut den fören du opererats i handleden och axeln. Jag var 22 och tyckte typ va fan orka bråka med skiten.

Men iaf i sensommar var jag på Sahlgrenska i Gbg och de kan fyndigt kolla upp nerverna utan att operera, massa pluppar med ström i och så mäter de nervernas reaktion i bägge armar i h jämför osv och det är helt enkelt trasigt. Läkaren på VC förklarade det så lustigt. Han sa om du har en lampa med sladd och du klipper av kabeln vid stick kontakten, vid knappen eller uppe vid lampan så är den lik förbaskat trasig och fungerar inte. Så är det med nerverna i din arm. Oavsett vart de är trasiga så är de trasiga helt enkelt. Jag tror jag gjort för tunga lyft när jag jobbade som personlig assistent, hade jag fattat att den var klämd och sökt hjälp så kanske den inte blivit permanent skadad. Fast läkaren sa ju ändå när jag var 22 att den var permanent skadad.

Jag kan använda den. Men jag har inte full känsel och utan känsel på påverkas motoriken. Främst i fingrarna har jag sämre känsel. Det känns hela tiden som när en fot eller så sover. Den där stumma känslan man har på huden och inuti innan man ändrar ställning så blodet flyter fritt igen.

Sen släpper den bara ibland så jag litar inte på den. Jag tappade en bebis för armen bara ryckte till och släppte taget. Det var därför jag sökte läkarvård för jag blev skrämd. Fick fångat upp henne med högern och ingen skada skedd. Men jag blev väldigt rädd. Vågade aldrig bära Freja på vänster höft nån längre stund.
  • HäckHäxan
    Åh Gud jag fick en Flashback. lädergunga som hängde i kedjor från taket. Nåja nåja länge sen och det var roligt just då iaf.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 21:34:33 följande:

Knall: Skulle vi aaaaaaldrig... O:)

Nä aldrig!!!

Jag tänker gå i celibat igen eller alltså jag överväger det moget. Till mitten på april skall ha funderat klart.

Fick för övrigt ett telefonsamtal från min Fd kk idag där han bad om ursäkt gör att han var ett jävla arsle. Blev lite ställd faktiskt. Han sa nått om att hälsa på och jag sa hell no. Vi är inte vänner och det finns inget vettigt skäl till att du ska hälsa på mig punkt och slut.
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 21:28:14 följande:
    Åh, ser ut som min eftermiddag... :-P
    ..... Kul för dig då. Gråter

Nä skoja, grattis Kyss (Jag blir bara lite avundsjuk)
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 21:50:26 följande:
    Åh Gud jag fick en Flashback. lädergunga som hängde i kedjor från taket. Nåja nåja länge sen och det var roligt just då iaf.
    HAHAHAHA! Åh vad jag ser fram emot dina historier Solig

Ps Alltid när jag skriver ordet "kul" skriver jag "kuk" istället, både på telefonen och datorn. Varenda gång! Ds
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!