-
Låter jobbigt. Jag tänkte sitta på röven i si så där 40 minuter och frossa otsbågar och dricka cola, som tyvärr inte är kall.MrMom skrev 2014-09-05 23:49:50 följande:Nä, om man skulle ta och sitta på vänsterhanden i en kvart tjugo minuter...
-
Barnkalas / älv festAniiee skrev 2014-09-05 23:47:41 följande:Jobbigt =/
Ska jäntan på maskis? *hänger inte med* -
Pilla dig i naveln gissar jag!MrMom skrev 2014-09-06 00:04:08 följande:
Då domnar ju vänsterhanden bort och så känns det som om någon annans hand. Och vad jag ska göra med den får ni lista ut själva hahahaha. -
Jag ligger i min säng. Det är en av de bästa grejorna med att barn blir större. Man kan ligga kvar i sängen på helgen. Sjukt bra! Känner mig så krasslig, är öm, ont och trots alla timmar i sängen är jag trött och slö.
Dock börjar kaffetarmen skrika lite, min täppta näsa tycker nog att allergitablett vore bra och själv är jag tacksam för att jag innehar en abnormt stor urinblåsa. Så jag ligger kvar och vejpar och dricker lite vatten då. -
Det gör jag med. Alla färger, att de blir mörkt på kvällen igen.taquine skrev 2014-09-06 00:13:14 följande:Håller med , älskar hösten,-)Goodness me
Däremot avskyr jag när hösten bara består av gråa regn moln. Men å andra sidan avskyr jag gråa regnmoln på dagtid nästan alltid oavsett årstid. -
hahahhaha fick mig att tänka på när jag fick hjälpa en kvinna släcka elden under hennes bil, då hon lagat avgasröret med ja just det silvertejp Klockrent nog så var det utanför bildels affären så jag sa åt henne att gå in och köpa avgasrörsbandage istället. Ingen fara skedd, men väldigt tacksam för att jag ofta har vattenflaska med mig alltså.Brunhilde skrev 2014-09-06 15:43:16 följande:Hm, trodde att allt kunde fixas med silvertejp, men att laga bilen med det var inte en av mina bästa idéer
-
Har vejp, huvudvärkstablett och vattenpaus. Ett tjatande barn gör inte min huvudvärk bättre alls faktiskt. Nå klänningen är iaf snart klar, gött det. sitta skräddare på sängen is the shit
Fick en sån där vision om vad jag hade varit i en annan tid, sömmerska fast jag hade haft andra som sydde själva klänningarna, plaggen och jag hade varit den som dekorerade dem ja typ så Peta, pilla, miniatyrsaker, sånt e min grej, detaljer. Sy grunden är inte min grej haha
-
Vissa saker kan man inte fejka, klokhet är en av dom, lika så intelligens. Det går inte att fejka att man är smart, antingen är man det eller så är man det inte, så enkelt är det. Det går fort att knäcka och lista ut när folk inte är smarta på riktigt. För de kan inte ta in logik, de kan inte utveckla tanken vidare fem steg framåt själv OCH så blir de sura just för att de inte kan det, allt det där kommer fram väldigt fort när man kommunicerar.hännrick skrev 2014-09-06 15:02:25 följande:eller så låtsas jag bara ;)
Därmed inte sagt att det är fel på att inte vara smart eller att det är rätt att vara smart. Ibland hade jag absolut velat vara mindre smart. Stora delar av mitt liv hade varit mer givande då det är jag säker på. Jag hade varit nöjd istället för att känna att jag spenderar livet med att slåss mot väderkvarnar. Hade vart riktigt nice att kunna inställa sig i ledet, inte överösas av visioner konstant, att inte känna behovet av att ahhhh det måste jag testa och sen snöa in totalt på det.
Idag har jag lärt mig att lägga undan alla mina visioner i en låda i skallen. Att inte ge folk lösningar på sina problem, de vill ändå inte ha dem, de vill inte ha förändring, förenkla livet osv. För även om min lösning gör deras vardag lättare eller vad fan de nu är, så tar de illa vid sig, känner sig dumma osv. Vilket inte var mitt mål eller tanke när jag presenterade iden alls. Men det blir ofta så ändå. Så jag håller käften, kniper igen den så in i helvete och är tacksam för de vänner jag har som jag kan tala fritt med, där jag inte måste förklara allt och ändå bemötas med uttrycket av en fågelholk, det är befriande att få låta min hjärna spinna helt fritt ibland, där den andra kan fortsätta min första tanke och mening fast fem steg framåt i utvecklingen och ingen av oss behöver förklara för den andra hur utvecklingen skedde, för det var så uppenbart för bägge osv.
Läste en grej på fb för några dagar sen om depressioner och smarta människor, att smarta människor ofta är deprimerade och mer än normalbegåvade. När jag läste den så rullade polletterna runt i min skalle och jag både skrattade och bara aha. I vilket fall jag gillade bloggarens tänkande och för mig lät allt helt logiskt OCH jag kände igen så många jävla saker att det var lite skrämmande faktiskt.
OCH nu spann jag bort den där röda tråden precis som vanligt! Nå skit samma vissa saker kan man inte fejka några längre stunder, så är det bara. -
Madness82 skrev 2014-09-06 06:12:10 följande:Pung längre än penis
Tack nu har jag lärt mig något nytt. PLÄP haha! -
Håller med du! Kärlek, kärlek och åter igen kärlek!Fjäril Vingad skrev 2014-09-06 07:41:50 följande:Så härligt!
Mer kärlek åt folket!