Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hårfagre skrev 2014-09-03 23:03:57 följande:
    Ja det kanske vore en idé haha. Skämt åsido jag tror hela den kvinnliga delen av Islands befolkning är frigida.
    Nope jag vet iaf en som inte är det, min kompis
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-03 23:10:03 följande:
    Jag har bitit mig i kinden, så den har svullnat, vilket gör att jag biter mig i kinden, som svullnar....... ond spiral, någon?

Tror ni det hjälper om man hånglar med den man älskar?
    Själsligt om än inte rent fysiskt, så ja Jag hade hånglat
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-03 23:18:06 följande:
    Jag också , gud vad jag blev sugen på hångel nu så här innan sängdags ..
    Åh dont get me started va fan!

Hade velat spendera en halv dag på hångel eller iaf en kväll på soffan med hångel. Det är alldeles för lite hångel i min värld!
  • HäckHäxan

Jag ger mig och säger god natt, sov gott.

Tänkte om jag dödar datorn nu så ökar iaf oddsen för att jag kommer i säng innan det blir morgon igen

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-03 23:34:46 följande:
    =P

*tittar på klockan*

Får vänta ter timmar..... SEEEEEEGT!
    Man väntar alltid för länge när man väntar på något gott.

Jag får väl vänta till nästa liv alternativt till helvetet fryser till is och alla stjärnor ramlar ner från himlen, ja eller nått sånt
  • HäckHäxan
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-09-04 09:25:20 följande:
    Inte alls.

Hungrig och har sällskap. Skall sannolikt besöka Nordens största hamburgerkedja inom kort
  • HäckHäxan

Med tanke på gårdagens inlägg om relationer och sånt

• HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 10:16:30 följande:
    Hej alla!
    Nu är denna gubben online igen Tungan ute
    Hej goding, välkommen tillbaka till dårhuset

Haft en fin sommar?
  • HäckHäxan
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-09-04 09:23:15 följande:
    Falling down är helt klart sevärd. Michael Douglas i sitt esse.

" target="_blank">

" target="_blank">

Perfekt film när man haft en dålig dag själv. Eller om man planerar t ex ett besök på McDonalds....

Man måste nog vara på ett särskilt humör (dåligt) humör när man ser den.

Hmm oj. Jag är ju nästan aldrig på dåligt humör ju haha. Bara när jag inte fixar stress eller det blir för plottrigt i min skalle i kombination med stress och tjat av ett stycke avkomma. Nå jag får kolla länkarna senare, knarkar musik just nu
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-04 10:40:31 följande:
    Jag är ju inte bara "lite" weird... Han står ut i alla fall. .. smile2.gif
    Hahhaha Men du är ju underbar vännen Hjärta

Någon kanske jag också kan ha lite tur i tillvaron på det planet.

På tal om knasiga saker, alltså min bästis lyckas på något vis träffa kvinnor, skitbra för honom, han lyckas ju också alltid på något vis fitta till det. Oavsett dessa kvinnor mailar mig på fb, jag fattar inte riktigt vad de tänkt att jag skall göra åt saken liksom. Tvinga honom att höra av sig, bli normal eller vad Obestämd Kan tycka att de borde fan listat ut mig bättre än sådär OCH sen hamnar ju dessa mail i övrigt mappen så jag ser den inte ens alltid. Hittade ett där i förrgår men det skickades den 22/8 och sen ett till från samma kvinna 23/8 där hon tackade mig ifall det nu var jag som lyckats få honom att höra av sig, vilket det ju inte var.

Men varför blandar de in mig i deras relation med min bästa vän?

Enda gången jag använt min funktion som bästis del och förmågan jag har att få honom att varva ner var när han gick bärsärk i en gemensam kompis hem, hur i helvete jag lyckades få stopp på honom via telefonen begriper jag inte ens själv, men i 2 ½ timme satt jag iaf i den mitt i natten. Sen sa jag åt vår gemensamma vän att ringa polisen så de fick ta in honom och de kom och hämtade honom, sen ringde han senare på natten när de släppt honom igen. 

I min värld spelar det ingen roll vad de här kvinnorna skriver eller tycker eller tänker, jag kommer i alla lägen välja min vän och vår vänskap framför dem. De kommer ju aldrig bli lika viktiga för mig som han är. På samma sätt vet jag att min bästis hade valt samma, jag behöver aldrig fundera på det liksom, jag bara vet att det är så. Därför vet jag ju tex att jag aldrig mer kommer vara ihop med ett arsle och att ingen man någonsin kommer behandla mig illa mer än en gång och sen är de tvärkörda.

Men dessa kvinnor förutsätter att min bästis berättar precis allt för mig om sin relation med just den kvinnan och de gör han väl om vi kommer in på ämnet liksom, Jag får mail om hur de skall få honom att förstå deras känslor, osv. I min värld uppför de sig som svartsjuka högst kontrollerande kvinnor, jag är lika allergisk mot de dragen som min vän är, som jag måste tillägga inte lovar eller har lovat någon av dem ett skit. Tror de per automatik att alal kvinnor är likadana som de själva? De mailar ju absolut helt fel person, de verkar inte fatta att jag är precis lika störd som min vän i det mesta. En skrev jag ju till att om du slutar skicka 300 jävla sms på en kväll, så lovar jag att han kommer vara trevligare, men du kväver ju honom för fan. Han får ju inte ens en chans att höra av sig självmant i rätt tid om du börjar spama honom med sms kl 15 och ni skulle höras vid 20-21 på kvällen, idiot!

OCH jag förstår honom, hade gått i taket jag med. De verkar bara inte få in att om han säger jag kanske hör av mig ikväll, så betyder det precis det. Eller om han säger jag vågar inte lova att jag ringer. De fattar bara inte att det är saker vi fått lära in oss att säga, för vi vet att det finns risk att vi glömmer, följer någon helt annan impuls osv. Då lär man sig säga jag vet inte eller kanske, för man vill inte lova sådant man inte vet att man kan hålla. Jag vet inte riktigt varför de inte får in det, mina vänner har ju fattat när jag säger så, kan ofta göra tillägget, påminn mig gärna en timme innan eller sånt också, för jag inte vill glömma eller vara en röv. Det är ju för att vi lärt oss hur vi fungerar, hur lätt vi glömmer, tappar fokus ect som vi säger det. Just för att ingen skall behöva känna att de skall/ måste sitta och vänta och / eller bli sårad, känna sig ratad osv.

Snackade med honom igår och så var han tvungen att bryta och lossa och sa jag ringer senare, han har inte ringt ännu Det är inget ovanlig, inget konstigt och inget jag tar som en personlig förolämpning, de är mer något vi kan reta varandra över en annan gång när vi pratar. 

Funderar på att hädanefter svara på mailen med att skicka denna film Nej den säger inte allt. Men kanske kan de ta in något och få in att ju mer de pressar och ju hårdare de går på desto hårdare och högre kommer det smälla när den där sista droppen hamnar i bägaren. 

www.expressen.se/omtalat/en-film-riktad-till-alla-som-inte-har-adhd--sa-att-vi-lattare-kan-forsta-dem-so/

Tycker bara det är trist. Första kvinnan försökte jag faktiskt hjälpa och även hjälpa min vän, så det var inte så att jag är avig. De är sköna människor, men de gör det där typiska, kör hårt på ägandet och tolkar kanske som ja och skall veta allt allt allt hela tiden.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!