Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ja alltså vad fan säger man liksom? Obestämd Ibland vet jag bara inte riktigt vad jag skall svara eller tänka när jag får vissa mail alltså. Samma man såklart, står gift i profilen och 47 år. Hur kommer det sig att vissa bara är helt jävla hjärndöda? 47 år gammalt gubbslem eller vad?

Mail: Kärlek vid första ögonkastet. Kuk-i-fittan-knull. Som det var tänkt. Besos.
    Svar: Vill du vara så vänlig att upprepa det där på typ kantonesiska eller något så det går att begripa alls?

Kärlek är dock fint hur som haver!

Mail två: Röven går väl.
    Svar två: Din röv har förmågan att gå?

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 12:56:55 följande:
    Läste att du ocskå är skadad?
    Åh gud jag är skadad på så många sätt och viss att det finns inte
    Madness82 skrev 2014-09-01 12:57:42 följande:
    Själv uträtad nacke och 3 diskbråck i ländryggen

Men ja nackskadan har jag efter en bilolycka 2003.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-01 13:02:38 följande:
    Que seriöst????
    Ja seriöst. Tyvärr får man ju inte skärmdumpa och lägga ut det, men jag lovar jag hade kunnat fylla en tråd med alla mail i klass med detta och mycket mer.

De dök in nu 12:44 och 12:45
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:06:15 följande:
    Får du sånt hela tiden, "kärlek vid första ögonkastet" har dom sett dig eller? Anmäl idioterna 
    Nej jag tror inte han har sett mig eller det beror ju på om det ligger någon bild kvar på mig i mappen forumsbilder.

Men om han skulle gjort det och blivit "kär" för det så har han fan rediga problem i skallen och jag kunde inte bry mig mindre.

Känner inte att jag är jättesugen på ett 47 årigt gubbslem, faktiskt, visst är jag konstig
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:08:30 följande:
    "Besos" är väl spanska?
    Möjligt me no habla espaniol
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:11:02 följande:
    Du är inte som oss karlar, som gillar Milfar då? Glad
    Nope, har aldrig varit med någon som är så mycket äldre än mig. Vet att de flesta av mina vänner hade nån sån period när vi var runt 18-23 eller nått sånt. Jag hade det aldrig. Nu hade jag visserligen en relation under gymnasiet, sen var jag singel något år, en relation på drygt ett år med en äldre kille, singel igen och sen en relation med en 4 år yngre kille, singel ett tag och kort efter träffade jag en ny och hade relation i drygt 4 år. Blev gravid med han som var 4 år yngre, valde att behålla barnet och har levt som singel sen 07 och är fortfarande singel då.

Kort resumé haha, inser att jag missade en kort relation där i mellan också som jag hade innan jag träffade barnets pappa men den var absolut kort, vriden, intensiv och helt av banan och galen. Två känslomässigt osäkra personer med adhd extra plusmeny är ingen perfekt match faktiskt. Attityd problem och jävliga och kassa på att säga saker rakt ut utan kringelikrokar fram informationen. Nä det var döfött från start, men kul och kort
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:12:44 följande:
    Besos = Kyss/puss
    Oki, ja han kan ju gå och pussa en husfasad eller något då. För mig får han då ingen av.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-01 13:15:59 följande:
    Jag hade hoppat i och helt plötsligt hade vi ett paket och ett innehåll som stämde överens! smile2.gif Världens överraskning...liksom smile2.gif
    Färgglatt papper, härliga snören i mängder och så du, joo jag kan se det framför mig. Tror det är en vacker syn om inte annat för jävla rolig, jag hade skrattat mig dubbelvikt i vart fall
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:22:38 följande:
    Attans då. det va värst Skrattande
    Fan när jag tänker efter så har majoriteten av mina pojkvänner haft adhd hahahahhaah och varit vänsterhänta, 3 med adhd alla vänsterhänta, dotterns pappa är vänsterhänt utan adhd och lugnet själv till skillnad från mig då som är mer som en force av nature många gånger. och så han på gymnasiet, ingen adhd och högerhänt och också sådär cool och lugn och trygg och orubblig. En av mina bästa vänner idag, hoppas det alltid kommer vara så. Han i sin tur har träffat en "milf" som ja just det har adhd och är väldigt lik mig eller jag henne heter det kanske hon är ju äldst. Superskön människa jag gillar henne enormt, hon är rak, ärlig och hymlar inte ett jävla skit och hon skäller på mig vid behov
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 13:28:33 följande:
    Sordin..... inte sorti....

*ordpolisen lyfter sitt fula tryne*

Jag ska.... göra en julkokbok.... *går och letar efter en bok att göra en bok av*
    Du har rätt, tack Det kändes fel när jag skrev men jag kunde inte sätta fingret på varför

Åh julkokbok lät kul. Göra till dig själv, till någon annan eller att skicka till ett förlag någon gång innan du dör.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!