• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-10 09:34:09 följande:
    Mitt jävla öga vägrar sluta rinna.

Ibland kan jag känna att saker verkligen knasar i mitt liv. Nacken och axeln och citodonen som inte tar bort skiten, har aldrig hänt innan på 10 år att den inte ta bort det. Får mig då att fundera på om de är nått annat, typ muskelinflammation eller nått.

Ögat, förbannade ögat, kan de vara ögoninflammation, har aldrig haft det så jag har inte en susning, tror dock de var samma skit för ett tag sen men gick tillbaka. Tycker ju ren logiskt att om det vore allergin så borde bägge ögonen reagera, men vad vet jag Obestämd

Så har jag tid till dietisten imorgon kl 10, och jag kommer inte ihåg varför jag ville dit från första början Tyst 
    Barnledig helg dessutom, kommer inte kunna gå till VC med öga och resten utan att ställa in dietisk tiden som jag redan fått ställa in två gånger innan *suck* Men inte heller har jag lust att spendera en helg till med att ha för jävla ont, med rinnande öga liggandes på min soffa typ.

Så vad fan skall jag göra, undra om man ens får en fjärde tid när man ställer in en tredje gång. Det är för mycket nu! 

Kan inte apoteket hosta fram en receptfri medicin eller något då?
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-10 10:22:24 följande:

Är du sugen nu?
    Jag kan inte ladda upp de sexiga bilderna här dock.
    Skälver. Åtgärda!1
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-10 10:31:06 följande:

Färdig.
    Jag är så tagen att jag känner att jag behöver börja röka.
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 10:39:48 följande:
    Jo kanske, fast tar det verkligen bort ögoninflammation om det nu är en sån?

Axeln och nacken finns det inget receptfritt i världen som tar. Men som sagt jag funderar ju på om de är nått annat än nackskadan som bråka, för nackskadan brukar till slut ge enorm huvudvärk, alltså vå talar om att ovansidan på mitt huvud svullnar och är varmt som fan och en citodon brukar ta bort det och så rä det klart där, jag tar de lugnt några dagar och vips e jag mig själv igen. Nu tog jag en igår på dagen och en innan jag la mig och vaknade ändå med värk.

Undra hur nackspärr känns?? Någon som vet / kan förklara?

Tänkte på ögat! Ja men det tror jag väl?

Nackspärr är för jävligt. Känner du dig förjävlig? Nackspärr! Nej, men du vill inte röra på huvudet och allmänt avlida. Man brukar få galna doser med alvedon och ipren, så man vågar röra huvudet och då blir det bättre. Enligt mina erfarenheter. Det andra där har jag ingen aning om. Du bör nog uppsöka läkare..
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 10:47:37 följande:
    Vill inte gärna röra halsen alls. Vrider typ hela överkroppen när jag skall se på vägen innan jag går över. Vill mest ha huvudet i bara ett läge och då värker det ändå, bara på ena sidan an nacken, höger sida och sen går det ner mellan skuldrorna, fast på högersida av ryggraden bara, vänster sida känns hel ok.

Nå jag får sätta mig på VC efter jag lämnat mini på skolan imorgon helt enkelt. Det är ju sju dagar jag haft det då eftersom det började förra lördagen eller egentligen på tors eller fredagen, men på lördagen så var det odrägligt helt enkelt.

Det låter som nackspärr. Ja, gå till doktorn!
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-10 10:42:33 följande:

Ja det där var så erotiskt att det kräver en cigarr känner jag själv. Minst.
    Eller kom hit och laga svampwok i den där.

Det gjorde jag iförrgår, i min blå  Solig Men jag kommer och smeker din lila, gröna och orangea längre fram här.
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 10:42:44 följande:
    Som i röka abborre?

Oh, no. Men nu när du säger det så.. Drömmer
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 10:57:38 följande:
    *slår klubban i bordet*

Då var det spikat och klart. OCH jag hoppas vid alla gudar att jag får en ful läkare eller iaf nån av de äldre OCH inte den där snygga charmiga fan vars kläder jag mest vill slita av när jag ser honom Tyst Och rösten, den där rösten, melodin när han talar OMG, skjut mig säger jag bara!
    Ja får alltid de unga. Eller totalt malplacerade ortopeder.... Död
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 11:02:06 följande:
    hahahahaha

Inte röka cigg, jajja bajja. Skall jag säga som för till fället själv röker! Tänkte ge det ett försök i helgen att ge fan i skiten!
    Du har rätt. Jag gör nog bäst i att inte börja röka nu. Har man klarat sig i 32 år ska man nog hålla i det

Ja, sluta nu! Du höll ju upp typ jättelänge väl?
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 11:17:55 följande:
    Vist och sant du talar!

Glömde tillägga det. Du är klok, lite som Ferdinands mamma du vet....

Åh! Den ultimata komplimangen!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!