Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2015-12-28 19:31:50 följande:

Sådana fakta konstaterar jag mest hela tiden. Intressant nog brukar dessa personer inte vara så långvariga på FL, I wonder why..

Survival of the fittest...?
  • Fjäril Vingad

Vi hade en lugn nyårskväll hemma hos särbon och två av hans ungar.

Nu ska jag ta mig till Stockholm igen. Tåget är bara en timme försenat... Än så länge... *suck*

• Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-01-02 15:40:18 följande:

Men ni kom hem? Hade inte velat åka tåg den här tiden på året...

Jadå, hem kom jag. Dryga två timmar försenad... :-/
  • Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2016-01-02 15:52:25 följande:

Tåg är trevligt. De kör sällan i diket och står det renar på spåret så kan man mosa dem. Och så är de bekväma. Nästan lika bekväma som Bus4You.

Jag gillar att åka tåg. En bra bok och mobilen så går ju resan i ett nafs! För det mesta; det är rätt trist att stå still i timmar mitt i ödemarken... :-P

Fast mysigaste sättet att resa till särbon är i hans bil, och ha långa samtal om allt möjligt.
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-01-07 06:27:56 följande:

Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.

Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..

Ajje!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2016-01-12 23:32:23 följande:

Tresamhet händer. Och eventuellt cyber-sex, men jag har inte bestämt det än.

Men å vad najs!

Själv har jag gjort slut med min ena partner... Men vi är goda vänner iaf. Han kommer alltid att vara speciell för mig. Min polyguru!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-01-13 10:12:36 följande:

Har sedan början av december blivit tvåbarnsstyvmorsa.. Bägge barnen bor här och går i skolan på heltid..

Lilltjejen är den som dragit mest fördelar utav detta då hon nu både slipper morgon- och eftermiddagsfritids, kan ta sig till skolan själv på bara 5 minuter och slipper sina 12 timmarsdagar hemifrån..

Enda böket vi haft med henne är hur vi ska få upp henne på morgonen.. ungen sover inte, hon är medvetslös!

Hittade dock en larmsignal på mobilen som väcker döda.. Hon är nu uppe på 2 röda och hinner både äta frukost, klä sig, fixa håret och se en stund på tv..

Däremot så slog storebror över till zombie-mode bara över helgen.. han vaknar bara om vi drar honom ur sängen!

På bara en helg har han gått från att sova 8 timmar osammanhängande sömn, och trots detta vara överpigg, till att sova 12 timmar sammanhängande och fortfarande vara trött!

Och moppe- muschen har kommit!!

Det blir en intressant vår detta..

Mina två är morgontrötta nu också... Och pigga på kvällarna... Mamman är trött mest jämt!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-01-21 08:53:19 följande:

Mannen var inte så imponerad av mig.. Han suckade mest..

Du är måhända klumpig, men en söt klumpig en!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-01-24 21:11:15 följande:

Så.. då har vi bokat resa till Prag för oss och ungarna i maj samt en resa till Kroatien för oss alla i slutet av augusti!

Barnen har aldrig varit utomlands eller ens flugit, nu får de göra det 2 ggr i år. .

Lovely! Var i Kroatien? Där är fint!!

Jag och särbon packar ihop bonusfamiljen och drar till Lalandia/Legoland i juni. Sen får vi se om vi ff vill slå våra påsar ihop!
  • Fjäril Vingad
    grodanboll73 skrev 2016-01-27 15:56:29 följande:

Jag vet!!!  Men ge dom bara ett leende, vackra fjäril!!! knyt näven i fickan.. och .. le 

Oh, I will! De ska inte ens ana att jag är irriterad och less.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (cem) skrev 2016-03-10 18:19:40 följande:

Nämen han alla gått i ide?

I wish... Livet är kämpigt bara... Kram på dig!
  • Fjäril Vingad
    grodanboll73 skrev 2016-03-22 22:56:49 följande:
    Må solen lysa på dej, vackra fjäril. Våren är snatr häe,då vet man aldrig vad som händer ;)
    Våren kan komma med en lottovinst i påskägget, tycker jag! Cool
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-04-12 18:35:00 följande:

Jag funderar på att gå i strejk.. är så fasansfullt trött och less på livet från och till..

Mest för att det inte går som jag vill...

You and me both, honey! :-/

Kom upp till storstan nån helg? <3
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2016-04-28 18:25:04 följande:

Äh, nu måste jag ju lägga till Dumbo i listan över 2 miljarder filmer jag måste se idag.......

Grrrrr.

Oops, sorry. :-P

Själv ska jag andas. Typ. Det är det jag orkar med. Eller ja, sen ska jag läsa igenom Föräldrabalken också. Kan vara bra. Typ.
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2016-04-28 19:03:44 följande:

Du kan alltid försöka. Tråden är typ död.

Det där jäkla livet (*pekar utåt verkligheten*) gör ju att man knappt har tid att hänga här...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2016-05-09 14:42:16 följande:

Men, att resa med två tonåringar är lättare sagt än gjort.. Både jag och deras far funderade på att lämna in dem på Prag Zoo fler än 3 gånger...

Själv funderade jag på att sälja mina på Blocket... Men mina vänner trodde inte nån skulle nappa!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!