-
*funderar på att köpa en vattenslang som jag kan starta vid behov*Brunhilde skrev 2015-06-26 09:27:06 följande:Det går säkert bra att hälla vatten på dem då också.
-
Nja.HäckHäxan skrev 2015-06-26 17:32:39 följande:
Aloha.....
Allers väl med er hoppas jag.
Jag är barnledig sen i tisdags det känns väldigt märkligt och jag tappar all form och rutin och struktur, grattis till mig!
Njut av lugnet du, struktur kan du skaffa senare. <3 -
Åh, här i hooden händer det. En morgon kom det en kille i morgonrock och tofflor och skulle ner till närbutiken. Älskar't! Wouldn't happen on Östermalm liksom!HäckHäxan skrev 2015-06-26 18:29:55 följande:
Hahaha folk är för känsliga, önskar man fick gå till ica i morgonrock då hade jag gjort det. .
-
Ja, hur svårt ska det vara att låta folk älska så som det passar dem!Knall skrev 2015-06-27 13:54:01 följande:
Jag kommer bli bannad från internet snart.. kan inte låta bli att kommentera alla idiotiska inlägg ang. samkönade äktenskap... värst är de om slänger sig med bibelcitat.. jänkare som säger sig vara "Guds folk" etc... *kräks*
-
Mina har levererats i diskreta lådor...Brunhilde skrev 2015-06-27 22:02:39 följande:
Hahaha, kan tänka mig din stackars brevbärare som med generad min levererar 82 frankerade dildosar i varierande färger och utformning, eftersom de inte får plats i brevlådan måste han knacka på och lämna över dem personligen. Vänta lite här nu!! En utmärkt storyline för en porrfilm här ju!
-
Teletubbies?! Ska du ha död på min sexlust för all framtid, kvinna?!HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:12:43 följande:
Jag tycker alla borde tvångsmärkas med falukörv eller teletubbies! Så alla VET precis vad som är i dem!
Jag som har planerat att förföra dig innan jag dör... -
Synd att du bor så långt bort!HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:26:21 följande:
Stryk tubbies ett tag till då. FÖRFÖR MIG!!!
Helst igår typ. Fan sista barnlediga natten här, jag behöver absolut ligga och vad gör jag sitter hemma vid datorn hahahaha IDIOT!
-
Hm, nåja, vill inte flytta åt det hållet igen... Men guuuuuu vad kul det skulle vara att ses! <3HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:32:52 följande:
Ja det är dumt att du bor så långt bort, du borde bott i en stad närmare mig.!!!
-
Själv lockade jag karln i säng och gav honom en skön stund... :-P
-
Knall skrev 2015-06-30 00:14:33 följande:Yeah.. yeah.. rub it in, bara.. rub it in...
Vännen!