Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-07-31 23:34:15 följande:

Efter en underbar grillkväll med goda vänner så bränner ansiktet av att suttit i solen, nu skall det sexas... eller inte.

Vad har ni dårar som hänger i denna tråd sysslat med denna kväll?

Ätit god middag, kollat en dokumentär på SVT, hjälpt sambon med Traderagrejer... Nu ska jag kolla några avsnitt av Bones tills jag somnar...

Och vadå dårar?! Normalstörda, får jag be!
  • Fjäril Vingad

Gå i paraden eller inte gå i paraden, det är frågan...

Eller kanske bara bistå med dryck och nåt ätbart till ekipaget nånstans på vägen...

Jaaaahopp. Livets stora frågor...

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-08-01 00:03:41 följande:

Jag röstar på "inte".

Mm... Lutar nog ditåt. Osäker på om jag skulle orka, faktiskt... Men visst fasen skulle det vara häftigt att göra nån gång!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-08-02 00:21:04 följande:

Hm, hjälpt mitt ex att flytta, men även om det sägs att man ska ha en god relation etc. Verkar det inte uppskattas av alla. Nej, jag är inte längre attraherad. Plötsligt en dag gick det bara över, men vi kan prata om det mesta och även min nya relation.

Det är ju som allra bäst om man kan fortsätta vara vän med sitt ex. Solig Jag har några riktigt goa ex som jag träffar ibland och jag är glad över att få vara vän med dem. Underbara killar, även om det inte fungerade relationsmässigt oss emellan. 

Sen har jag ju några jag avpolletterat helt, men de hade det coming liksom... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-08-14 01:24:54 följande:

Drama. drama. Who pooped in the pool. Bajsmannen har fått helt nya dimensioner. Vem är Bajsmannen som bajsade i poolen? Synd att jag inte var på plats när det hände, men någon orsakade panik i Huvudpoolen och jag kan bara tänka mig att folk har kastat sig i upp ur vattnet i panik värre än vid en hajattack. Varför missar jag all underhållning? QQ

Skit också!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-08-14 01:24:54 följande:

Drama. drama. Who pooped in the pool. Bajsmannen har fått helt nya dimensioner. Vem är Bajsmannen som bajsade i poolen? Synd att jag inte var på plats när det hände, men någon orsakade panik i Huvudpoolen och jag kan bara tänka mig att folk har kastat sig i upp ur vattnet i panik värre än vid en hajattack. Varför missar jag all underhållning? QQ

Skit också!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-08-15 19:35:46 följande:

Varför bestämmer sig AC'n i bilen för att tvärdö när det är så ini helvete varmt!!??

Murphys lag...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-08-15 21:05:29 följande:

Story of my life....

Life's a bitch... and then you marry one...!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!