Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-08-17 14:15:31 följande:

Hej smile1.gif

Spritfest i Götet igår? smile2.gif

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    *harkel*

Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om

* himlar oskyldigt med ögonen*
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-17 19:18:16 följande:
    Ni är för söta smile5.gif blir lite avis på er! Har husrum Häckis så kan jag göra panbiffar och gräddsås till alla smile9.gifsmile2.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    *dreglar* Slår ju mina två rostade mackor jag nyss åt med hästlängder!!!!

Hade riktigt trevligt. Tycket dessutom man har gjort ett bra jobb när man får fyra främlingar att följa en till Centralstationen och alla fyra tror att man redan kände någon av de andra innan. En av killarna sa på vägen att fan de är sjukt det känns som om jag liksom känt dig alltid, du liksom bara utstrålar det där. Både jag och hans tjej skrattade gott åt det. Blev erbjuden sovplats också av dem.
  • HäckHäxan

Fan måste måla / renovera mammas brevlåda idag. Men jag har så grym beslutsångest den är zebrarandig i svart / vit. Men jag är sugen på FÄRG. Frågan är bara hur lämpligt det är att mixtra med det när jag inte målat sen 2006 när jag gjorde den. Ändå så känner jag grönt och lila och det var jag inne på första gången jag målade den också hehe

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-20 17:19:50 följande:
    Lila Violer? smile9.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Mer lavendel ala pastell. Är inte klar, men så här ser den ut.
  • HäckHäxan
    Anonym (En kille) skrev 2014-08-21 23:52:33 följande:
    Är den till salu? Drömmer
    Den är ju min mammas redan. Men jag kan måla en till om du vill ha.
  • HäckHäxan

Om jag någon gång säger tyvärr min hund åt upp det så är det högst troligen helt sant. Jag förstår att saker som luktar gott lockar, ätbara saker om så bara ett tomt godisoapper men jag kan och kommer nog aldrig förstå hur P-piller och hallo Kitty servetter kan locka, faktiskt. :-/ Det går absolut över mitt ringa förstånd.

Trevlig helg på er alla.

• HäckHäxan
    zikzak skrev 2014-08-24 00:22:37 följande:
    Det där vet du inget om, jag kan lika gärna begå självmord, mitt liv är åt helvete, jag har tre självmordsförsök bakom mig och det är bara problem problem problem hela tiden.
    Du verkar misslyckas med din ansats att ta ditt liv. Skall läsa ikapp dina inlägg innan jag skriver för mycket. Men det är knappast as fel att du vill dö då och då. Utan något annat som spökar i ditt huvud.

Alla människor har problem under livet. Väldigt få som lyckas promenera igenom en livstid helt smärtfritt. Det är vad man gör av erfarenheterna som räknas och vilken självinsikt man får utan av det och en annan viktigt grej. Om man är modig nog att våga leva. För det är så jag ser det. Jag är tacksam varje dag för att jag lever även de usla dagarna. Är så medveten om att jag lika gärna kunde vara död flera gånger om utan att det hade förvånat någon alls. Men jag vill inte dö, jag älskar att leva trots att livet inte alltid behandlat mig väl. Men små saker som fågelkvitter, daggen i ett spindelnät, något knasig min onge gör, en god bok osv ger mig lycka. Alla de där små ögonblicken man får varje dag om man vill ha dem vill säga. Man skall våga pausa, stanna upp och njuta lite också. Försöka se det bra bland all skit.
  • HäckHäxan
    zikzak skrev 2014-08-23 23:56:09 följande:

Känns lönlöst att försöka, får väl leva med att vara virgin resten av livet eftersom jag inte kan det sociala spelet lika bra som typ alla andra. Inget jag gråter över dock. :P

Åh du känns igen. Nytt nick ?

Ja du kommer få leva som oskuld tills du dör, så är det. Bra att du inte lipar över det utan tar det som en eh man!!

Det är absolut jävligt synd om dig som inte får ligga pga du inte kan det sociala spelet lika bra som alla andra, verkligen. Jag beklagar.

Du är absolut ensam i världen om det fenomenet. Jobbigt läge. Du har mina sympatier. Själv är jag ju en guru i det sociala samspelet med andra människor. Helt enkelt jävligt grym, enkel och socialt kompetent som få

Nä förlåt det var lögner där ovan. Ber om ursäkt för det.

Har inte ens empatiförmåga nog att tycka synd om dig. Men jag är för aktiv dödshjälp om det skulle vara intressant på något vis
  • HäckHäxan
    zikzak skrev 2014-08-24 01:11:50 följande:
    Nä, jag vet faktiskt inte varför jag hänger här ens. Ska sluta logga in.
    Bra val. Hej svejs
  • HäckHäxan

Men skit i vad zikzak vill bli. Det är ödesbestämt att denna skall vandra genom livet som en Nevyn!

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!