Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-05 11:01:34 följande:
    Jag med.. smile2.gif Måste ju komma igång med träningen igen så det är bara att bita ihop! smile2.gif

Haha! Du är SÅ störtskön! Det skulle vara kul att se vilken slags respons du skulle få! smile2.gifsmile6.gif
    Ja så är det ju. Jag fick en vision om att byta sovrum igår och ta vardagsrummet som sovrum och göra mitt sovrum till vardagsrum. Hade det inte varit för min jäkla ischias så hade jag nog börjat bära säng och soffa igår. Men det vågar jag inte, benet känns fortfarande som det skall vika sig lite då och då även om smärtan är mindre än den var i helgen.

Funderar på att skriva ihop något ikväll, kanske lägga det i dagboken på sidan och se hur responsen blir på det och sen efter det kanske våga posta det som annons!

Hoppas det gick bra att träna =)
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-05 21:18:07 följande:
    Gymmat 50 minuter och sedan simmat 14 längder + att vi gick dit och hem à 15 minuter vardera..
    Gött! smile2.gif På't igen på torsdag! smile2.gif

Usch för ischias! smile4.gif Pappa har problem med det också..
    Tycker att du ska ta det lugnt till slutet av veckan åtminstone. Rummen står kvar tills nästa vecka! smile5.gif

Gör det! Om du känner för det, skicka ett pm till mig så kan jag kontrolläsa! smile2.gif

På tal om pm.. Fick en förfrågan om mina vårtgårdar efter ett inlägg i en tråd.. smile9.gif
    Redigt och bra jobbat.

Ja de får nog bli något sånt. Kan hända att jag får vänta längre. Måste mäta och dona lite insåg min mer realistiska del av hjärnan idag och skaffa någon form av dött till trappan, för trots att det nu bara finns en katt kvar så är jag ju lik förbaskat allergiskt mot den

Hahahha får jag skrivit ner den så skall du absolut få läsa igenom och bolla med mig

Åh nice, vårtiga gårdar Yeah yeah wow wow. Fast alltså du får gärna maila mig en bild på dom Oskyldig
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-08-05 22:48:46 följande:
    Ja hemskt, som smegma smile9.gif Vem kommer på ett sånt vidrigt ord...
    Ja det är ett lebbigt ord *urk*

Frågar man min bästa vän eller mer vill man få honom att se grön och illamående ut så börjar man snacka foglossning, slemproppar och sånt. Av någon märklig anledning finner han dessa ord vedervärdiga.. Good for me!! Demon
  • HäckHäxan
    UniqueSnowflake skrev 2014-08-06 11:10:11 följande:

Det var helt klart en komplimang. Jag ville hitta något passande.

(.^_^.)
    Tack
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-06 23:36:15 följande:

Pysslar med filmtråden (typ).....

Sova snart, eller är det för varmt?

Key change, MOFO!
    Här är det svalt nog för sömn. Skall vara på VC med ett stycke avkomma kl 08 hur fan det nu skall gå till :-/

Ligger i sängen, har huvudvärk som fan och det bara går inte att somna då och min vetekudde hittar jag inte. *snyft*
  • HäckHäxan
    kommerintepanat skrev 2014-08-07 00:55:32 följande:
    Är det här din första dag på nätet eller? Har du aldrig läst tidningen? Googla lite så ska du nog få se att jag talar sanning.
    Men kära spann vatten. Exakt samma ord som i en annan tråd. Är det någon speciell artikeln du vill att folk skall se som hamna längst upp när man googlar. För i så fall är det lättare att du bara kopierar den och postar den istället.
  • HäckHäxan
    kommerintepanat skrev 2014-08-07 01:00:07 följande:
    Tycker bara det är otroligt att så många vågar ta risken.
    Känner mig inte som högriskgods där då. För de är väl killar som anmäls och inte kvinnor?

Im free to continue my "rape" journey!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-08 06:09:17 följande:
    Tillbaka till ritbordet...

Tårna och vickningar*
    Men god morgon.

• HäckHäxan

God morgon. ( jag avskyr morgonen men önskar eder alla en god sådan iaf! )

Snart skall jag väcka mitt barn och cykla till vårdcentralen så de kan ta sockerprov på min dotter på fastande mage för de har v någon märklig anledning fått för sig att hon har diabetes sen att jag säger att hon inte har diabetes, att det inga tecken eller ens antydningar till det finns SPELAR ingen roll. Jag är ju bara mamma på heltid så jag LÄR ju inte snappa upp om det är något galet med mitt barn.

Så kan det gå när man går till VC för att kolla om barn har UVI. Något jag också ar säker på att hon inte hade och som testet igår visade att hon inte hade. Utan jag tror rännandet på toa har blivit en fix ide men ville utesluta UVI för säkerhetsskull. På samma sätt som de är en fix ide att undra om ALLT är giftigt eller farligt. Springa och tvätta händer eller fötter för att hon bestämt att det är farligt. Sen att jag förklarar att hon redan borde vara död brädan om allt hade varit farligt med tanke på att hon helst går barfota överallt det spelar ingen roll. För just nu är tydligen allt farligt. Sa till och med det inne hos läkaren att jag tror hela altet bara är en fas. Det snappade han inte upp som en hint allt och hängde på nej han bad oss komma okristligt tidigt för att ta ett stick i fingret istället. Och mumlade något att om det inte är sockret så ska han skiva remiss till barnläkare på sjukhuset. Något jag tänket säga till honom är helt onödigt.

På allvar om jag trott att mini hade diabetes bara om så bara som en flyktig tanke så hade jag redan intagit min mormors hem för att kolla det där sockret. *suck*

Så nu sitter jag på min trappa med kaffe och skall strax väcka ett stycke avkomma och tvinga henne att cykla till byn på fastande mage. Jippie!!! Nä!!

Ha en skön dag allihop.

• HäckHäxan
    the boy skrev 2014-08-08 09:38:39 följande:
    Haha ja men jag undrar om Grande skulle bli för stor med tanke på längden, vill inte ha så mycket veck
    Klipp av den i botten och tejpa fast den med kirurgtejp så har du löst problemet!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!