Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (fold) skrev 2014-08-02 01:30:35 följande:
    näe. inte jag. no way. skulle ha blivit en skolmassaker. Tomte
    Hahha hade du tagit en Ak4 och mejat ner dina medstudenter menar du?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (fold) skrev 2014-08-02 02:10:07 följande:
    ..Själv försöker jag frosta ur frysen.Snart klar. vette fan vad jag ska göra av grytbitarna bara.

nä. lite musik kanske?

en elefant m vita ränder. 6 ränder?
    Jag borde så följa ditt exempel, men måste få fixat kylboxar att ställa sakerna i. Har drygt 20 kg köttben till hunden i frysen.

och massor av annat. Fast jag verkligen försökt tömma den under sommaren på mat. Men sist jag kollade in låg det tre hela kycklingar där inne och massa kycklingfileer. Borde nog göra kycklinggryta hehe. Kanske något för morgondagen.

Imorgon måste jag ändå vara hemma eftersom det kommer hit en hund för akutboende inför omplacering och han har lite separationsångest och behöver jobbas med lite och få landa här i lugn och ro innan dottern kommer hem på måndag. Skall bli spännande och roligt.

Borde nog sova lite, han kommer vi tolv imorgon och jag tänkte cykla lite med min hund innan, så hon är trött och medgörlig när han kommer. 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (fold) skrev 2014-08-02 04:19:42 följande:
    nåt för tv kanske:

häxan som kunde laga mat OCH tala med hundar? släng dig i från älvsborgsbron Ceasar:-d

Hahah jag fixar de mesta i djurväg. Allra helst knasiga djur eller såna som är udda, som skrämmer andra och liknande. 

Hmm älvsborgsbron, Min mammas kompis testade det där en gång och överlevde och bröt mer eller mindre varenda ben i kroppen. ( tror det vard en jävla bron iaf ) Nå han bodde på sjukan länge, läkte, lärde sig gå och skit igen. Kom hem och sköt sig i huvudet några dagar efter att han lämnade sjukhuset. Festade med sina vänner, kramade alla, sa hej då och gick hem och sköt sig.

Det enda jag inte kan tala med är människor, jag är en avart. Djur är enkla och raka i sin kommunikation. Det är sällan människor.
  • HäckHäxan

Säger god natt med en rejält mjukislåt Har en sån där dag Sam Smith – Stay With Me

Sov gott alla, jag får röva mig ut med hunden och vissla in katter och kasta in lite hö till kaninen. Hoppas vid alla gudar att det inte regnar ute... brrr!"

• HäckHäxan

ä nu dog jag nästan hungersdöden så jag fick värma lasange. Men det räknas väl som morgon nu så FRUKOST!

• HäckHäxan
    Anonym (fold) skrev 2014-08-02 05:01:27 följande:
    Jahaja. nuharjaggjortbortmigigenännuenjäklagång.fan.

Mm.. det ligger typ i min onatur.
    {#emotions_dlg.flower}

Vet hur det där känns. Är expert på det där Obestämd

Hoppas det ordnar till sig och inte svider/ krånglar till saker för mycket.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-02 09:31:38 följande:
    Langa hit några cevapcici!
    *langar*
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-02 22:41:19 följande:

Häckis är du hemma om två helger?

Jadå vad jag vet är jag absolut hemma då. skall du till min del av världen??
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-03 13:23:49 följande:

Jupp, tänkte att du kunde få bjuda mig på kaffe då smile2.gif

Absolut !!!!! Fan vad roligt.
  • HäckHäxan

Tänkte mest säga att världen kan dra åt helvete. Ex kan dra åt helheten också, kemi, känslor och all annan jävla skit. Ischias kan dra åt helvete den också. Tänker sitta och lipa tycka synd om mig själv, svära och önska jag var kapabel att ta en promenad för att rensa huvudet men nej jävla ischias. Slå mina knogar blodiga och somna under en stor jävla sten i skogen och vakna imorgon som ny. Min röda katt är död, påkörd och imorgon måste jag förklara det för min dotter fast jag själv mest vill ligga i fosterställning och gråta och svära.

Off knapp snälla någon ge mig en jävla off knapp. Stäng av systemet, gör mig oberörd. Ge mig åska, låt blixtrarna vandra övet himlavalvet. Dundra, braka loss, kyl ner världen, kyl ner mig. Rasa ihop med mig. Jag vill skrika, bara vråla högt och länge, förbanna allt. Så åska kom kom kom ta över min värld så vi kan rasa ikapp.

Hoppas alla andras värld är mycket bättre. Utan döda husdjur och ex som knullar sönder skallen på en. Ibland önskar jag att jag har fel, att min magkänsla inte alls var rätt. Livet är mycket lättare då, lättare att stänga av, stänga ute och försöka läka. Hahha fast vem lurar jag. Läka ja just det!!! För det har jag ju absolut inte försökt med genom åren, nej då!!

Kram på er alla.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!