Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Microfiberdukar lätt fuktade med vatten funkar bäst till att rengöra whiteboardtavlor. Och allt annat hårt material för den delen. Med vänlig hälsning, Experten.
Microfiberdukar lätt fuktade med vatten funkar bäst till att rengöra whiteboardtavlor. Och allt annat hårt material för den delen. Med vänlig hälsning, Experten.
Jag tror att jag lider av viss form av pyromani...
Mvh honsomharöverfemtiotändaljusochljuslyktorutepåaltanenjustnu.....
More puss!
Testar egentligen ny sidfot men en bild är väl aldrig fel heller!
Hundar som kan, slickar ju sig i röven, eller hur? Killar som kan suga av sig själva, har nog fan testat att nå någon gång, men tjejer? Är ni som min piga? Suger ni lite på tuttarna om ni har räckvidden? (Hon har D)
Alltså jag har beundrar min nästan granne på andra sidan 45:an i ett par dagar. Han ( och hans kompisar ) har tagit bort eternitplattor och satt brädor och nu målar han. Får sån lust att gå över och hjälpa till. Är så satans rastlös och icke effektiv. Önskar jag vore barnledig då hade jag gått dit och bett om att få hjälpa till. Är så trött på att vara sysslolös typ. Vilket jag egentligen inte är. Men snickra och måla är roligt och givande. Klippa gräs, diska, städa och tvätta not so much.