Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-07-15 23:14:12 följande:

Microfiberdukar lätt fuktade med vatten funkar bäst till att rengöra whiteboardtavlor. Och allt annat hårt material för den delen. Med vänlig hälsning, Experten.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Inte på kylskåp. Mvh testpanelen

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-15 23:26:32 följande:

Jag tror att jag lider av viss form av pyromani... smile9.gif

Mvh honsomharöverfemtiotändaljusochljuslyktorutepåaltanenjustnu.....

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Crazy person!!!

Jag hade fått panik. Tacka vet jag elektriska ljus!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-15 23:46:01 följande:
    Det är SÅ fint!!! smile2.gif

And yep! I'm crazy..... smile2.gif
    Ja de är fint. Men jag får panik ändå. Bara ser framför mig hur en hund, en katt eller annat välter ett ljus och sen är hälften av oss döda och de andra är hemlösa.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Testar egentligen ny sidfot men en bild är väl aldrig fel heller!

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-16 07:12:50 följande:
    Love it! smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Me to

Känns så rätt.
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-07-16 12:38:41 följande:

Hundar som kan, slickar ju sig i röven, eller hur? Killar som kan suga av sig själva, har nog fan testat att nå någon gång, men tjejer? Är ni som min piga? Suger ni lite på tuttarna om ni har räckvidden? (Hon har D)

Hmm vette tusan om jag kan suga på dem har inte testat. Slicka på dem kan jag dock. Men jag ser bägge delar som rätt poänglösa.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-16 13:07:26 följande:
    Det kan du absolut göra, i fall du inte har något emot en hård spark över munnen.
    Med stålhätta hoppas jag??

Det är faktiskt ganska oskönt har provat. Snygg fläskläpp fick jag. Svartsjuka flickvänner till kompisar är ingen höjdare alla gånger, typ ingen gång!!
  • HäckHäxan

Alltså jag har beundrar min nästan granne på andra sidan 45:an i ett par dagar. Han ( och hans kompisar ) har tagit bort eternitplattor och satt brädor och nu målar han. Får sån lust att gå över och hjälpa till. Är så satans rastlös och icke effektiv. Önskar jag vore barnledig då hade jag gått dit och bett om att få hjälpa till. Är så trött på att vara sysslolös typ. Vilket jag egentligen inte är. Men snickra och måla är roligt och givande. Klippa gräs, diska, städa och tvätta not so much.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!