Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-08-26 22:20:16 följande:
    Finns massor med appar för det, noomwalker är en av de bästa standalone (annars måste man ofta ladda ned hela fitnessappar....)

Jasså är det DET en svarta fläcken  i mitt synfält är...
    Vet du om den finns för iphone? Jag är ju sådär sjukligt oteknisk, det är så jag borde skämmas, om jag haft vett på det vill säga Men det har jag sluppit begåvats med, vett alltså
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Alltså jag har kokat potatis idag, för första gången sen midsommar. Tog just en kall sådan men allvarligt de är ju fan lika söta som godis i munnen. Formligen smakar socker. Hur gick det till?

• HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 22:27:18 följande:
    Haha...försök med det du och jag fistar dig! smile2.gif
    Om det där skulle föreställa ett hot så var det absolut uttalat till fel kvinna

Jag hade lätt gett dig smisk om belöningen för det var att bli fistad!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 22:31:13 följande:
    Du glömde filten...två nakna kroppar i mörkret, två hjärtan som ökar i puls. Fyra ögon, fyra läppar och filmen är ett minne blott och chokladen kall! smile2.gif
    Kall choklad works for me under den förutsättningen iaf. Då kan det säkert till och med vara ljuvligt gott! 

*smilar med inbillad chokladmustasch* Sanslöst sexig här serru!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 22:41:04 följande:
    Haha...nejdå jag vet nog vad du går för! smile2.gif Skulle annars aldrig skrivit det där! smile2.gif
    Du är rent ut sagt pervers, perverterad, fördömd,besudlad, på riktigt. Gotta love that about you!

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-26 22:30:04 följande:

Nä, noom fanns inte, men Runtastic hade en standalone till iphone också. Runtastic är bra, så den är säkert bra.

itunes.apple.com/is/app/pedometer-step-counte...
    OKi, tack för hjälpen. Nu till nästa fråga då, runastic är en app med funktionen stegmätare i sig bland annat eller är det runastic som har gjort programmet.??

Helt enkelt vad fan skall jag söka efter i appstore?
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-26 22:45:26 följande:
    Vad har du för mobil? För Android finns S Health t.ex. annars finns endomondo. Inget du behöver betala för.
    S Health är igång hela tiden och räknar dina dagliga steg i bakgrunden.. när du nått hälften av 10.000 steg t.ex så säger den till och detsamma när du kommit upp i 10.000.. smile1.gif

Det blev lite jobbigt när jag blev pinknödig.. smile2.gif
    Iphone.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-26 22:50:47 följande:
    Åhhhh VACKERT! Hjärta Tack
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 23:10:27 följande:
    Hur vida det ligger till förtäljer jag icke! smile2.gif
    Det behövs inte alla vet redan om det. Du måste heta Sodomi i andranamn. Finns inga andra alternativ!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-27 10:36:12 följande:
    Haha...desperat försök du! smile2.gif Spelar ingen roll hur mycket det krampar och bultar i takt med pulsen i dig, du får inte ur mig vad jag går för! smile2.gif Varken smaka, känna eller uppleva! smile2.gif
    Märkligt nog är jag säker på att jag överlever ändå kanske till och med överlever enbart därför. Din totala närvaro och koncentration hade tagit kål på mig. Är de nu jag borde känna tacksamhet ??? Bra då gör jag det. Känns absolut bäst så.

Nu tänker jag dock kolla på vampyrer som slaktas och ladda om min hjärna så den funkar även under eftermiddagen. Har lovat mitt barn att klättra i berg efter skolan. Ytterligare en sak som får mig att svära över mina skador som gör att jag inte kan lita på min kropp på att den kommer hålla vilket gör mig till en säkerhetsrisk. Jävla skit. Får hoppas att hon inte faller och att om hon gör det så samarbetar min kropp och kan ta emot henne.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!