Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Quasimodo eller Uncle Fester , vem passar jag bäst som tror ni?
Nej allvarligt , ska på hallowenfest i kväll och har noll lust ,och hatar att klä ut mig.
Helgad vare Cocillana!
Quasimodo eller Uncle Fester , vem passar jag bäst som tror ni?
Nej allvarligt , ska på hallowenfest i kväll och har noll lust ,och hatar att klä ut mig.
Fick nyss besök av två häxor, en vampyr, ett spöke en döing och en Frankenstein (tror jag)...
Svårt att se skräckinjagande ut när man samtidigt är söt som socker!
Här blir det snart seriös zombiesminkning, fast jag kanske inte ens behöver sminka mig för att se skräckinjagande ut idag
Fnnnngggghhhhhbaaaah!!!
Fortfarande dunderförkyld! Tappade rösten igår och halsen var som en boll av smärta...
Var hos vc idag, sänkan en aningens förhöjd, halsodlingen visade inget och lungorna lät bra.. "Bara" en förkylning alltså... ÄR SÅ LESS!
Det enda positiva är väl att mannen får det ovanligt tyst omkring sig just nu..
Jag borde nog släpa mig iväg till vc, har hostat i fyra månader nu och det blir bara värre.
Då har de nog inte träffat mig
Hur skulle det gå om vi ville olika saker
Jag fick en häftklammer i ögat idag.
Jag har gjort en Knall, shop til you drop. Investerat i nya träningskläder, så jag slipper tvätta mellan alla passen. Ska man vara lat måste man se till att vara väl förberedd.
Venne riktigt.
Smecker tänker bli J-O Waldner med en twist.
Schna är extremt fokuserad på något obestämbart.
Signe har blivit vidbränd...på magen och ska bestiga sin hall i helgen
Jag har shoppat och nu kör jag hemkört
Djävulens lena hand vet vi inte riktigt vad han gör
Det var det hela tror jag. De andra är spårlöst borta. Knall kanske målar eller något och Taquine kanske "having an old friend for dinner"