• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-11-05 22:17:10 följande:

Meh, det är ju helt fel juh! Du ska greja i trädgården eller måla om hela huset alternativt ha sex hela dagen.

Ha sex i trädgården medan någon målar huset?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-05 22:40:39 följande:

Nä, då kommer du inte kunna koncentrera dig på det väsentliga bättre att måla om hela huset en annan dag då.

Vad försöker du insinuera?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-05 22:55:06 följande:

Bara att det är svårt att knulla medans man hanterar en pensel och färgburk, resultatet kanske blir något oväntat...

Hmmm. You know me to well...
  • Knall
    Anonym (Signe) skrev 2014-11-05 23:07:57 följande:

Nu fick jag en idé inför lördagens tapetsering och han som ska hjälpa till...

Jag ser flera scenarion framför mig här.. de flesta ganska underhållande..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-06 12:18:53 följande:

Jag har äntligen masat mig iväg till den däringa doktorn och jag har tydligen lunginflammation. Fick en utskällning för att jag tränat, så nu får jag göra absolut ingenting i tio dagar, bara knapra tabletter och dricka hostmedicin. Jag har inte ens en kåt hund att irritera mig på, kanske kan uppbåda lite irritation på ligisten som kastat sin pumpagubbe på mitt hus...Pumpagubbe, pumpa gubbe 

Skämmer ta mig fan! Bara ligg där på soffor nu, annars.....!

Vi har fått snö!!!!!!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-06 14:13:07 följande:

Tack! Fast jag är inte riktigt död än. Lyder? Make me

Jag har ju fått medicin, så det blir säkert bra. Nu ut på nya äventyr!

(Jag kan stava, men tydligen inte min mobil.. den lever allt som oftast ett eget liv. *Irriterad*)

Nä, men nästan.. Ja, annars kommer jag ner åt ditt håll och sjunger på östgötska tills dina öron blöder!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-06 14:25:08 följande:

Uschale, dä vill ja ju änte! Dä kan räcka mä att dä regnar gate upp å gate ner häääär!

Uegnar* om jag går be..
  • Knall

Fråga mig inte varför, men jag var i Ullared idag igen.. helt slut.. funderade på massmord denna gång med...

Följde med barnens mamma.

Nu har vi haft myskväll med barnen, deras mamma och hennes pojkvän. . Sett Bee Movie och pustat. Strax ska jag sova och ve den som väcker mig imorgon!

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-11-08 23:46:08 följande:

Masochist? 

Tydligen!! Men jag funderar STARKT på att undanbe mig fler Ullaredsresor.. Vare sig karl eller väninnor kommer att få dit mig igen!

Jag ska hädanefter enbart nätshoppa, buda på tradera och endast visa mig vid liv för de som bor i samma hushåll.. / Mvh folkilsken människohatare..
  • Knall
    taquine skrev 2014-11-09 00:01:45 följande:

Knall är du självplågare av rang? 

Kan iofs  tänka mig åka dit en tråkig tisdag när varken löning eller barnbidrag är inom räckhåll , stå i 2km kö vägrar jag och sen gå och trängas , mardröm för oss lite halvt folkskygga 

Hädanefter kommer jag enbart åka dit beväpnad med en uzi och några handgranater....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!