Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Meh, det är ju helt fel juh! Du ska greja i trädgården eller måla om hela huset alternativt ha sex hela dagen.
Meh, det är ju helt fel juh! Du ska greja i trädgården eller måla om hela huset alternativt ha sex hela dagen.
Nä, då kommer du inte kunna koncentrera dig på det väsentliga bättre att måla om hela huset en annan dag då.
Bara att det är svårt att knulla medans man hanterar en pensel och färgburk, resultatet kanske blir något oväntat...
Nu fick jag en idé inför lördagens tapetsering och han som ska hjälpa till...
Jag har äntligen masat mig iväg till den däringa doktorn och jag har tydligen lunginflammation. Fick en utskällning för att jag tränat, så nu får jag göra absolut ingenting i tio dagar, bara knapra tabletter och dricka hostmedicin. Jag har inte ens en kåt hund att irritera mig på, kanske kan uppbåda lite irritation på ligisten som kastat sin pumpagubbe på mitt hus...Pumpagubbe, pumpa gubbe
Tack! Fast jag är inte riktigt död än. Lyder? Make me
Jag har ju fått medicin, så det blir säkert bra. Nu ut på nya äventyr!
Uschale, dä vill ja ju änte! Dä kan räcka mä att dä regnar gate upp å gate ner häääär!
Fråga mig inte varför, men jag var i Ullared idag igen.. helt slut.. funderade på massmord denna gång med...
Följde med barnens mamma.
Nu har vi haft myskväll med barnen, deras mamma och hennes pojkvän. . Sett Bee Movie och pustat. Strax ska jag sova och ve den som väcker mig imorgon!
Masochist?
Knall är du självplågare av rang?
Kan iofs tänka mig åka dit en tråkig tisdag när varken löning eller barnbidrag är inom räckhåll , stå i 2km kö vägrar jag och sen gå och trängas , mardröm för oss lite halvt folkskygga