Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Glorian är nersvärtad och på sniskan, raring!
Glorian är nersvärtad och på sniskan, raring!
Mhm... Nere vid anklarna...
Tänkte vara lite lagom nyttig och påhittig sådär på morgonstund. . Gjorde en smoothie på havre, mango, avokado, acaibär, morot, honung, kanel, kardemumma, mjölk, rysk yoghurt och linfrön.. Jäklar så gött det blev! Lite trögflytande så får ha i mer mjölk nästa gång. Härlig orange färg tack vare moroten också!
Fick just höra att en vän från förr har gått bort. Han var bara några år äldre än jag.
Usch vad ledsamt.
Enligt "Du skall alltid vara en snäll tant-lagen" Man får inte heller säga att man porrsurfar hela dagen, så vad de än erbjuder så är det inte nog telefonsurf...
Huset är NÄSTAN städat.. resten tar vi/jag imorgon kväll eller på söndag.. Ska måla möbler inne och ute imorgon.. *Längtar*
Och idag kom mannen hem med en skrivare! Jag och lilltjejen har redan bestämt hur många bilder på kattungen som ska skrivas ut..
I dare you ALL att bildgoogla Japanese Flying Squirrel...! *Dör söthetsdöden*
Dvärg eller jätte?
Äsch, de är båda söta
När grabben bestämt med kompisar att de ska lana under helgen, säger det enbart i förbigående till sin mamma som då ber honom att informera pappa..
Gör han det? Nej.. Vi vet att han är med kompisar, men vem/vart/hur?
Mobilen är avstängd och vi har inget hört sedan igår morse!
Vi förbannade pga oro.. Unge!!!!
Känner igen, dom kanske sover nu?. Ja dessa ungar.. Suck
Lugn! Han sitter i någons pojkrum med tio andra små nördar och är väldigt upptagen med att proppa munnen full med chips och inte wipa. Det krävs massor med koncentration och viljestyrka för den sortens multitasking. Han hör av sig när han kommer på att det finns en skön säng som bara är hans.