Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Får kolla in det
Får kolla in det
Sitter och laddar ned Albert och Herbert, Allrams Höjdarpaket, Barna Hedenhös, Dieselråttor och Sjömansmöss och Teskedsgumman från youtube. Det ska böjas i tid....
Jag saknar att bli skedad, ha någon speciell som lägger sina armar runt mig och drar mig närmare sin egen varma kropp Spoon me!!!
To whom it may concern
Ett "Hej" räcker inte för att få mig intresserad, inte heller ett enkelt "Knulla" hur konstigt det än låter i mångas öron. Tänker inte heller diskutera mina kissvanor efter krogbesök eller om jag är kåt just nu. Skulle jag vara det så är jag förmodligen kåt på någon speciell eller så har okända zip nada med det att göra, vill jag tala om det då gör jag det. Diskuterar gärna andra saker som musik, litteratur, relationer eller andra obskyra ämnen, men förvänta er inget svar om det inte finns någon substans bakom meddelandet.
Så deskrage over and done with.
Sitter hos bilhandlaren och ser mannen gå igenom nya bilen med säljaren.. som en unge på julafton..
Jag är mer som: Det är en bil. Brum, brum..
Så fort du har transformerat dig till karl på lite under 1.90, har hår på bröstet och en har en djup förförisk röst, så borde du vara här igår typ.
Sjuka platåskor isf om jag inte minns fel så är du nästan lika lång/kort som jag är
Styltor? Mina med högst klack (som jag fortfarande kan gå i) är 15cm ovanför marken och det blir inga 190 med dem på
Nej, det var Rittr Labs, hittade den så nu är det armhävningar som gäller *lätt panikslagen vid tanken på 100 armhävningar om dagen* Gillade upplägget på squats-övningarna så det är bara att bita ihop
Var annars ska man skriva av sig än här?
Jag har gjort slut med min KK. Eller iallafall sagt att jag vill ta en paus. Jag skulle ha varit där ikväll och sovit över egentligen.
Har ångrat mig nu ända sen jag skrev smset, men lär väl gå över...kanske. Det värsta med detta är att jag kommer att sakna honom, för...jag börjar verkligen tycka om honom och det gör mig livrädd.
Men den största anledningen till att jag ville ta ett break är för jag är så självmedveten och självkritisk så det blir plågsamt och förstår inte alls vad han ser i mig. Jag är 25, han är 37, vad ska han med mig till? Ja, förutom det uppenbara då...
Men liksom, vad gör mig speciell?
Jag känner mig så otillräcklig och jag mår så dåligt med min kropp, att jag hellre gör slut med honom. Jag vill gömma mig och undvika folk tills jag gått ner alla överflödiga kilon... Jag tål inte min egna spegelbild just nu.
Jag vet, jag är tragisk.
Life sucks. I suck.