Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Sitter med lillflickan och tränar klockan på nätet.. önskar att det funnits när man själv var liten.. hade jättesvårt att lära mig den.. Minns dagen då det äntligen släppte.. på en mattelektion. Var så stolt!
Sitter med lillflickan och tränar klockan på nätet.. önskar att det funnits när man själv var liten.. hade jättesvårt att lära mig den.. Minns dagen då det äntligen släppte.. på en mattelektion. Var så stolt!
Gud vad jag är huslig!!! Jag har bakat två tårtor, en Oscar den II-tårta och en dajmtårta. Snart är jag verkligen värd min Big Joe
Nu får du komma. Erbjuder tårtor och renbäddad säng och en jävligt arg Tant Brun.
(eller frustrerad svårt att veta vilket egentligen)
Holy cow. Det här är nog inte bra jag känner att hela jag uppfylls av the wrath of the unholy divorce och det var inte det jag var ute efter... Jag har varit ok i ett par år. Vad är detta?
När jag var liten flyttade vi vartannat år eller iaf vart tredje. Det var ingen big deal var vi bodde, man lärde sig språket dialekten vart man än kom, men rotlösheten trodde jag att jag kunde råda bot på i vuxen ålder. Genom att ge avkomman en helt annan uppväxt. Vi har bytt bostad (i närområdet) en gång, och jag trodde i min enfald att det skulle göra denne till en harmonisk varelse.
Nä, faktiskt inte. När jag faktiskt stod mitt i det och mitt ex ville ha tillbaka mig (den som ville lämna) insåg jag att jag aldrig mer skulle lite på denne.
Den personen som faktiskt var hela mitt liv under nästan femton år, och jag undrade hur i hela helvete kan en person bli hela ditt liv.
Bestämde mig för att ingen annan skulle få styra mitt liv.
Ye, har aldrig haft så många som styrt mitt liv! Ex som satt upp orimliga krav (sist var det en Ex fd att den låste in barnet i rummet x antal timmar den haft kontakt med mig) Vem vill utsätta något barn för det? Om den går med på det kravet är det endast en sadist! Jag avstår hellre än utsätter ett barn för det.
Det gör mig rädd och ensam, inget man direkt pratar om i sociala sammanhang, jag är rädd för att åldras ensam.
Jag vill ju inte påverka honom, jag vill att han ska vara en helt egen individ, med helt egna erfarenheter och inte vara beroende av någon ananas självbild. Jag vill precis som alla andra mammor att personen jag fostrat kan ta ansvar för sig själv, har en adekvat självbild och därmed klarar av att leva ett vuxet liv.
Jag önskar att jag förmedlat en människosyn som har översyn/insyn men som ändå är gränssättande.
Jag är frustrerad och ledsen. Avkomman som är stor (Aj, Knall o HH Hands of)f
Det är så här att den som jag kan ge min hjälp åt är inte intresserad och de två jag borde kan jag inte. Jag får inte och jag har ingen laglig rätt att hjälpa dem.
Bara tanken på att de spärras in bara för att de träffar mig, oavsett om det ska vara deras rum eller inte är det inte rätt.
Kan du förstå det? Jag vill att alla möts på fri basis.
Suttit hos läkaren en timme där han känt, klämt, tryckt och dragit i mina leder...
Misstänkt tumbasartros, karpaltunnelsyndrom, reumatisk sjukdom samt problem med sköldkörteln..
Så nu har jag lämnat massor utav prover, ska på röntgen samt ultraljud av höger hand och kommer möjligen behöva opereras...
Och jag kommer även utredas närmare ang EDS...
Yeeey....