-
Hey!! Sno inte min!hännrick skrev 2014-09-23 21:07:18 följande:"Jag ska bara ..."
-
*ASG*hännrick skrev 2014-09-23 21:10:18 följande:Jag vet att det är opassande, men "styvson" var hysteriskt roligt i sammanhanget
-
Japp!! Fanns en hel sida om det både i aftonbladet och expressen..hännrick skrev 2014-09-23 21:27:04 följande:Oj, har du gått ut med att du valt den? :o
Jag såg din fråga och funderade på en bra catch phrase, Alfons-citatet dök upp nästan direkt och kändes rätt. Men det är klart att jag väljer något annat istället, hoppas jag kommer på något innan min man-flu leder till döden ;)
"Atjooo"? -
"Jag må vara död, men jag har fått ligga!"Brunhilde skrev 2014-09-23 22:21:34 följande:
Fyller på med: "Äntligen får Tant Brun ligga"
-
Det är tecknat, alltså är det till för barn.. ?Aniiee skrev 2014-09-23 22:03:28 följande:
Ursäkta mig, va, men VAD FAAAAAN gör Ai no Kusabi under "barn och tonår" på bokus?
Ser det här ut som om det skulle vara för barn? Eller ens tonåringar?
Bokhandlare borde verkligen kolla vad de sätter var nånstans.
(Alla över 18 uppmuntrar jag dock till att läsa =P)
Precis som Family Guy och Simpson tituleras "tecknat barnprogram".. -
Jag tänkte ha en futuristisk gravsten.. en digital där mina favoritordstäv och citat bara rullar på så vem som helst kan ta del av min oerhörda visdom även i graven..Brunhilde skrev 2014-09-23 22:51:31 följande:
Hur mycket ska det stå på din sten egentligen? Du får nog slå på stort och skaffa en runsten direkt. Fast om man läser väldigt långt tillbaka har jag nog redan paxat "Jag ska bara..." till min sten
-
Får man fråga hur?Schna skrev 2014-09-24 09:42:44 följande:
Jag fick precis en kallsup (varmsup? ) av kaffe.
-
Jag paxade den först!hännrick skrev 2014-09-24 10:39:08 följande:
Jag överlevde natten, men karl som jag är måste det ha varit på det berömda håret.
Hursomhelst var tur eftersom jag inte längre har någon epitaf (eftersom Knall av outgrundlig anledning vägrade dela med sig av Alfons). Nu har jag alltså lite extra tid att komma på något som är klokt, fyndigt eller bara helt uppåt väggarna.
#man-flu har dessutom fått sällskap av lite andra åkommor, ännu en del i hännricks samlade värk.
-
Ah! Min morgonrutin! Jag kör med klädnypa över näsan..Schna skrev 2014-09-24 11:26:21 följande:
Jag försökte snorkla i en balja kaffe?
-
Kronisk pms?hännrick skrev 2014-09-24 12:00:03 följande:
Varför är du så arg hela tiden?
*håller säkerhetsavstånd*
Jag är jättesnell egentligen...