HäckHäxan skrev 2014-03-28 10:19:23 följande:
Den heter Clevia fick jag lära mig på Facebook förut
Mycket shopping ser jag. Enjoy
själv hatar jag att gå i affärer, får krupp efter en kvart typ. Det är på min lista över saker som är ett nödvändigt ont ibland.
Ha en fin shoppingtur nu <3 är så skönt när man kommer överens. Hade det så med minis bonusmamma förr. Men inte nu lite trist för jag gillar henne egentligen. Jag bara gillar inte när man inte kan be om ursäkt när man felar, två gånger förlät jag för barnens skull. Tredje gången var det bra. Och när det är bra för min del så är det mer eller mindre för alltid. Alla får tre chanser i min värld sen är de körda är inte förlåtande till min natur överlag så.
Nu måste jag snart dra. Den onda avkomman ska till skolsköterskan kl 11 och jag vill vara med första gången. Sen är jag barnledig på riktigt. Och de är nån hårdrockskväll på folkets hus här överväger att gå. Hade vart gött att bli tvärfull och hoppa runt lite. ( blir ju aldrig speciellt full även om jag dricker mängder ) nå får se vad det blir.
Jättefin!
Jag kan tycka att det är kul ibland.
Vi hade jätteroligt! Fikade, snackade, skrattade och hittade kläder till ungarna..
Vi kommer så otroligt bra överens! Jag är hennes första, riktiga tjejkompis och vi har så kul ihop!
Har myst ihop oss i soffan allihop.. Ser på Last Vegas.