• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Om man blir öm och känner en hård knöl i armhålan så är det bara förkylningen, va?

• Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-03 11:41:48 följande:
    Beror nog lite på var den sitter i armhålan. Lymfkörtlarna kan svullna upp rätt rejält av en vanlig infektion.

Inga förändringar i brösten?

Åkte som en liten jojo fram och tillbaka och gjorde den ena undersökningen värre än den andra, när de misstänkte att jag hade bröstcancer. Nu har jag stenkoll på mina tuttar!
    Det är bara förkylning... Det är bara förkylning... Det är bara förkylning... *Mantra*

Inte vad jag tänkt på.. Har ju precis haft mens och då brukar de ju svullna och ömma lite..

*Upprepar mantrat*
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-03 12:36:46 följande:
    Det kan det nog absolut vara men jag skulle definitivt kolla upp det om det inte går efter förkylningen. Har för mig att det inte är så ovanligt att tumörer sitter där med. *lugnar*
    It takes a fool to remain sane
    Jo, försvinner den inte eller om det börjar kännas mer så får jag ju ta en tur till farbror doktorn..

Tror (hoppas) dock på att det är förkylningen som ställer till det...
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-03 16:04:02 följande:
    Haha! Du är inte ensam! Ungefär sista året här med som det har ökat. Borde finnas en stödgrupp för anhöriga.   smile2.gif
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-04-03 15:59:12 följande:

Lillemans värden är bra *pust* Nu avvaktar vi tills den 25 för att se om hjärtat med är ok!

Och nu tar tant Knall och bli frisk, senast veckan efter påsk ska vi dejta!

Så skönt! Lelle rackaren till att skrämmas så där!

Ja! Lovar!! *Klämmer ihop tummar och tår*

Har legat och irriterat mig på ett pipande, knarrande ljud i någon timme nu..

Kom nyss på att det är jag själv som låter när jag andas..
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-04 11:16:15 följande:
    Jo det passar dig. Bara jag som är en jävla subba!!!!. Du är både rolig och har garanterat stort hjärta också.

Skyller på för lite sex och det faktum att fk lyckats fitta bort mina papper så pengarna är sena och plånboken ekar nästan ???????????? suger getpung när det är min helg med mini.
    FK skulle behöva handläggare att sköta handläggarna.. Eller att man kunde sköta ALLT elektroniskt med kvitto på att det kommit fram...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-04 11:25:44 följande:
    Exakt hur gör man det? Finns det nån magisk formel liksom. *suck*

?????????? bamsekram
    Jag tar gärna del av den i så fall!

Jag drömde i natt att jag var hos dig! Vi satt på en brygga med fötterna i vattnet och pratade skit..
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-04 13:12:51 följande:

Kan inte någon bara komma med en rullstol och köra runt mig i det fina vädret? Det är ju synd och skam att jag bara ligger här i sängen och snörvlar. Får höra med grannen.. (sms givetvis, det är ju flera meter dit)

It takes a fool to remain sane
    Inte för att vara sådan, men vad skönt att jag inte är ensam!!

Är gräsänka, barnen är med mamma på stan och ska sedan vidare på grillkväll så jag är alldeles eeeensaaam och ynklig!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-04 13:17:48 följande:
    Åh underbar dröm!! Jag kan göra den verklig om du kommer hit. Ligger en sjö här med brygga en bit ovanför där jag bor. smile1.gif

??????????
    Så fort förkylningen släppt och vattnet blir lite varmare?

Skulle vara väldans trevligt!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!