• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Kuken77 skrev 2014-03-26 16:32:34 följande:
    Nja inte dubbelpipig men kan ju ha med mig ett extra pipset om du önskar.
    Nja.. Är ganska nöjd med den utrustning jag har att tillgå..
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 17:15:09 följande:
    Åh kul smile2.gif

Lagar ju mat och donar annars hade jag såklart rusat till undsättning. Helt ärligt så älskar jag göra sånt och annat där man använder kroppen. Bra mycket roligare än tvätt som jag grejar med. Och skiten skall vikas och in fan hatar det. Synd att man har så mycket annars hade de fan fått stå på golvet i påsarna jämt! ( vilket det nästan gör till och från iaf )
    Åh!!

Jag hade naturligtvis bjudit på kaffe och kaja som tack! Mat också! Och många skratt!

6 kubik.. Jag tömde 3 själv och ytterligare 2 med hjälp.. Nu fixar jag mat...
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-26 19:32:33 följande:
    Haha...du skrev ju det tidigare!Skrattande

Haha, ja det kan så vara och jag kan inte säga emot dig...men du har inte sett mina tindrande ögon det vet jag iaf!Solig
    Är säkert en bra kille du har...du får nog det du vill ha och är värd...kap brukar det!Kyss
    Äsch då.. Minne som en gnu...
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-26 19:40:29 följande:

@Knall, som socker hela du!
    Vad beträffar veden får du se det positivt, du slipper gå till gymmet på ett bra tag smile1.gif

Äsch då.. Ger jag hål i tänderna?

Japp.. Och jag har ett ton ved i hår och kläder så jag kan tända en brasa när som..
  • Knall
    gilmore skrev 2014-03-26 20:29:07 följande:

Idag är tredje dagen jag är bubblande glad, det känns fantastiskt! Jag har kommit fram till att jag är lite förälskad. Bara pyttelite och sådär lagom Solig

Kul! Grattis!!! Det är VÅR!! (Trots det temporära nederlaget med snömöglet..)
  • Knall

Så här känner jag just nu då jag temporärt fått gå tillbaka till min iPhone.. Jag saknar min Samsung!!!!!!!!!!

• Knall

Denna fick mig att nästa spruta ut kaffe över hela köket.. Har så låg humor idag.. Allt är roligt! *Begynnande feber OCH PMS*

• Knall

Helvete! Jag blir inte av med melodin! Den spelar konstant i huvudet sedan 2 timmar tillbaka!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!