Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-29 00:18:37 följande:
    Tänk att du har köpt en egen karl. Grattis! Du kanske inte kan byta in honom förens efter sex månader, men de brukar ha öppet köp i fjorton dagar. Skål
    Crap, glömde fråga om öppet köp delen... men reklamationspapper kanske medföljer?? Vad tror du?

Skål

Det är nu jag i mitt stilla sinne jag hoppas att han aldrig läser här oavsett hahahha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-06-29 00:26:52 följande:

Gillar ju och behöver få kuk ibland, kan du odla en sån så är jag din (med eller utan naglar). Hjärta
    Älskling, im all about sharing så för mig hade du fått få hur mycket kuk du ville, antingen delar vi eller så kör vi varsin eller så delar vi på ja alla kukar helt enkelt
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-06-29 00:28:14 följande:
    You go, girrrl!
    (Har alltid velat säga så och känner att jag verkligen SATTE den här.) smile9.gif
    Nawwww, känns bra va, glädjen som sprider sig inom dig <3

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-29 00:31:50 följande:
    Om han gör det har han säkert redan fallit som en fura smile6.gif

Du har alltid konsumentköplagen på din sida. No worries!
    ahhh skönt att ehh trafficing ingår där *känner mig lassie*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Hoppa över lassie ordet, lägg in lugn som en bunke långfil typ hahahah....  Ta det yoghurt liksom

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-06-29 00:36:31 följande:
    Lite som att få en isglass uppförd i anus. Så sprider den sig. Mys. smile6.gif
    (Min hjärna är alltså på läget "av" nu ifall det eventuellt inte framgår, jag skulle aldrig använda en pinne så).
    Callippo glas = Pinnlös!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-06-29 00:37:07 följande:
    Tittar in och hälsar på alla andra nattugglor.
    Hej hej
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-06-29 00:50:10 följande:

Sharing is caring.  smile6.gif

På tal om is i röven, hade en kk som på riktigt tillverkade en dildo av is och försökte få upp den i min fitta, frostskadorna allan! Ba så ni vet. Tungan ute
    Hahhaha bara att fylla en kondom med vatten och frysa in. Been there done that, som barn hahahhahaha

Så alla ni som fick frysta vattenkondomer kastade på era bilar och annat i Gårdsten under 80 talet, jag erkänner, det var jag! Fattar ni förresten hur mycket vatten man kan få i en kondom?? OMG. Asgrymt att stå högst upp på luftgången i höghusen och kasta ner på gatan.

Jag var ett snällt barn, faktiskt ibland iaf! Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-06-29 00:53:56 följande:
    Har aldrig fattat grejen med dylikt. Varför vill någon kvinna ha förfryst underliv? Då känner ju inte Snippa Snopp och Snopp känner rimligen en ogästvänlig lite kyligt miljö hos Snippa.
    Is kan vara kul Tungan ute Hade dock inte velar ha en fryst dildo. Jag får frossa bara av att tänka på såna där i metall och hur kalla de måste kännas. Alla kvinnor som någonsin hamnat på gyn undersökning med icke uppvärmda verktyg vet hur kyla känns inuti... Lite brr är det!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!