• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-05 21:14:33 följande:

Lekt skogsmulle idag.. Planterat om alla krukväxter både inne och ute, sedan åkt och grillat korv med barnen, deras mamma och mannen.. Piggare idag om än inte friska.

Skönt att få frisk luft i alla fall..

Nu fick mannen undsätta mig på dass.. En stor, jävla spindel i taket ovanför mig.. BLÄ! !!

Låter bra det =) 

Spindlar tycker jag om, men kanske inte på dass.....
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-09-05 21:41:29 följande:

Hur kollar man vilka pm man skickat ? Går det? 

Verkar inte så.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Vad tycker ni om min nya logga?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-05 23:01:20 följande:
    För snirklig för min smak
    Jag gillar snirklar =P Var tvungen att hejda mig lite, så det inte blev FÖR snirkligt
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-05 23:08:07 följande:
    Jag la ner allt idag, sjukt jävla ont, svullen bak på ryggen, varmt och känns som det samlats vätska där typ, infektion känns som ett korrekt ord för skiten.

Har iaf fått fixat hur fan jag skulle mecka till den där satans klänningen. Så imorgon behöver jag bara sy i den, vingarna har jag koll på, rosa glittriga ballerinaskor också. Bara smink och sånt kvar. Men det får bli vad det blir i morgon helt enkelt.
    Jobbigt =/

Ska jäntan på maskis? *hänger inte med*
  • Aniiee

Hur mycket borde jag skämmas när jag säger att jag gick upp för 10 min sen?

• Aniiee

4h för att lägga upp et youtubeklipp på 40 min? GAH!

*går och spelar sims 4.....*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-06 17:01:10 följande:
    Skämmas? Tycker det är onödigt slöseri på energi på en sådan skitsak.Skämmas bör man endast göra när det är befogat.
    Solig Me like!
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-09-06 17:03:26 följande:
    Är det stor skillnad på Sims 3 och Sims 4?
    Tja, om vi jämför Sims 4 med Sims 3 + ALLA expansioner: GIGANTISK. Om vi jämför vanilj med vanilj: inte så där jättestor. Sims 4 har (enligt mig) sämre make-a-sim, men lite roligare reaktioner från simmarna. Sims 4 har bättre building mode, men å andra sidan så kan man inte direkt "måla om" saker som man vill, utan är hänvisad till det som finns.

Jag har inte hunnit spela så mycket, ett par-fyra (max) timmar bara (av vilka, jag har ägnat minst 2 timmar i CAS och 1 timme i build mode).
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-09-06 20:16:08 följande:
    Åhå.. Funderar på julklappar nämligen. Min dotter spelar och det händer att jag provar lite ibland men bara med alla fusk som finns. Försökte få bort censuren utan att lyckas..
    =) Förstår. Det finns moddar till 2 och 3 för att få bort censuren. Det kan bli extremt intressant......

Piratar man 4 så blir censuren också väldigt intressant. Fast åt andra hållet. (till slut är hela skärmen censurerad)
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!