• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Äsch igen.

Jag måste nog göra lite scones, så hjärnan börjar funka igen =P

HäckHäxan skrev 2014-09-01 22:49:04 följande:
    Åh härligt, inte att hon dog, men att hon fick vara med så länge Hjärta
    Jupp, hon överlevde både tuberkulos och världskrig och finanskriser och fan och hans moster. Och alla sina 10 syskon, alla två egna barn, ett barnbarn och ett barnbarnsbarn.

När min mormor föddes hade de inte el eller vatten indragen i torpet (eller nästan inga andra "vanliga" hus). Biografer hette inte ens biografer och nästan ingen visste vad det var. När hon dog hade vi platt-tv, smartphones, datorer, satelliter på väg ut ur solsystemet, vi kände till planeter utanför vårt solsystem.....

Ett fantastiskt århundrade att ha upplevt.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-09-01 23:12:35 följande:
    Inte för att jag är sjuksköterska (än) men vad är det för muppar som säger så?
    Är en lågtempad så är det självklart att en känner av när det höjs till genomsnittlig temperatur och över, jag själv är varm men det räcker med en höjning på 0,3 grader så mår jag superdåligt. Över 38 så är jag döende på soffan och det är så heeeeemskt synd om mig Drömmer
    Som sagt, i alla fall tre sånna muppar håller till här på FL (typ... de tre som alltid är aktiva i alla sjukdoms/sjukskötersketrådar)

Tur att min flickvän får inpräntat i sig "1 grad över normaltemp är feber" och inte "38 grader är feber".
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Epic fail! Stoppade ned en sked full av kakao i makaronerna! 

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 23:52:12 följande:
    hahahahhahahhaha Blä!!!!

Mitt ex hade en idiotisk grej för sig, han flyttade runt kryddorna i kryddhyllan ovanför fläkten, han tyckte att jag hade kontrollbehov för de var i alfabetisk ordning. Han hade absolut rätt, hade ett stort kontrollbehov. Skit samma den dumma jävlen möblerade runt där en morgon. Blev eftermiddag och jag lagar köttfärssås, vi bägge är helt galna i svart peppar, tar svartpepparen, jag behöver ju inte kolla, vet ju att den är den tredje från slutet av edersta hylla liksom, öppnar häller ner, plastlocket med hål i lossnar och jag känner hela jävla köket fyllas av lukten av kardemumma! Försökte fiska upp så mkt jag kunde med en sked, men det var kört. Karln kom hem jag dukade fram och maten var klar när han kom. Själv hade jag en macka på min tallrik. Han hällde upp började äta och bara va fan det smakar ju bullar. Ja enjoy din jävla dåre och skyll dig själv. Är det kanske möjligt att jag kan få behålla mitt jävla kontrollbehov över kryddhyllan nu, jag menar det är ju inte så att du vet hur en spis fungerar iaf?? Skrattande Han gjorde aldrig om det. Dock tränade vi med lite andra saker jag var helt insnöad på men högst varierade resultat haha
    Ja, de makaronerna åkte i soppåsen.

=P Jag har också stenkoll på kryddorna. Gud nåde den som rör.

Jag har dock haft kardemumma i köttfärssåsen. Men inte riktigt så mycket.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-02 07:40:55 följande:

God morgon

Solig
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-02 09:40:06 följande:
    Haha...Aniiee Aniiee din lilla snuska! Ja jag förstår kroppens reaktion efter 37-38st! Kan det vara ett fl rekord tro? Och på kvällen dessutom...hade spritt ut det på en hel dag så kanske det varit bättre!
    Tungan ute
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-02 18:14:11 följande:

Fick löst mitt konstiga möte kl 11, när telefonen ringde 11:30 och jag insåg att jag borde varit och tagit mitt blodtryck samt även svara på en massa frågor till ett register för adhd/ diagnoser överlag åt vården.
    Nu fick jag skynda hem från grannen, kissa min hund, cykla till byn, var på plats 11:42    Man kan säga att min puls var hög när hon tog den. Så vi fick vänta fem minuter och ta om den, då var den mer normal. Så imorgon börjar jag höja medicinen iaf.

Ajdå =P
  • Aniiee

Snabbt! Säg en siffra mellan 1 och 15 som inte är 7!

• Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-02 18:24:33 följande:
    14 men det är ett nummer och inte en siffra!
    Whatever, det är i alla fall inte en nuffra!
  • Aniiee

Då blidde alltså veckans doftljus:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!