Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Enda bra med de filmerna, glittrande hud
Enda bra med de filmerna, glittrande hud
Jag håller inte med om vampyrerna, men annars.... (Vampyrer för mig är Bela Lugosi, Christopher Lee, Jonathan Frid och andra charmörer. Vampyrer är inte fysiska monster för mig.)
I vilken film ser zombies ut så där?
Jag tycker nog du skall börja yoga med alla djuren i samma rum OCH glöm inte be någon filma det!
Brasse är död.
Död åt zombies nu.
Det är på riktigt liksom.
Brasse är död.
Jag menar "now"-bilden, har aldrig sett en zombie som inte är äcklig.Vad lamt. Var tvungen att googla, en romantisk zombiefilm.. Alltså. Haha!
Och jag gillade verkligen den filmen, hade lätt kunnat se den igen och förmodligen igen och igen också tror jag
Firat min gubbe som fyller år idag! Presentöppning i sängen (skäggtrimmer samt en näs- och öronhårstrimmer..)
Lyxfrukost och skönsång av mig och barnen!
Senare i eftermiddag kommer våra föräldrar och barnens mamma med pojkvän.. Smörgåstårta!!!!!!
Jag skulle nog inte vilja knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, få skavsår av etc osv med någon jag inte får själsligt utbyte av, så jag hade röstat på första där och fått det andra på köpet.
Gästerna har åkt.. maten bortplockad, disken diskad och undanstökat.. nu sjunker jag ner i soffan och bara glor en stund...