Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Nawww lilla lilla söta Knall... Kom ska jag blåsa!
Vart fan föresten tog Cem vägen? Någon som vet hur det är med henne och hur det går med grappen och jäntan?

Det är nog bara bra med henne..

Nawww lilla lilla söta Knall... Kom ska jag blåsa!
Vart fan föresten tog Cem vägen? Någon som vet hur det är med henne och hur det går med grappen och jäntan?
Ute på stadsfest... Börjar bli trött och hungrig.. den äldste i sällskapet (45 år) är den som är mest pigg och igång..?
Besiktigat bilen, köpt färg, storhandlat mat, sprungit i hagel, hämtat barn, kokat gröt, tvättat, diskat och sitter nu äääääntligen med en kopp kaffe...
=) Du har legat i, hör jag!
Du förtjänar en stor medalj! Haft halvledig dag och istället för tvätt och städ blev det ryggläge i soffan. Min son och hund tittar anklagande ...
Tror kanske du måste höja rösten lite om han ska höra =P
Det funkar!
Ahh de har tränat in evil eye till fulländning förstår jag
Ryggläge är fint! Tänkte inta det själv i soffan strax, sen blir det sängen.
Hej svej folk. Nu stänger jag av min dator, annars vet jag att jag fastnar! de är inte bra!
Om jag kan resa mig upp ur sängen imorgon utan hjälp så är det ett mirakel... urk..
Känns i kroppen att man tagit i på gymmet idag. Nu vill jag bara ha maaaaaaaaaaat!
Duktigt av dig. Är ändå en skön smärta när man vet att man tränat dit den. Ibland vet jag att jag älskade min träningsvärk den fick mig att känna mig väldigt levande Lite stört kanske hehe