• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Lekt skogsmulle idag.. Planterat om alla krukväxter både inne och ute, sedan åkt och grillat korv med barnen, deras mamma och mannen.. Piggare idag om än inte friska.

Skönt att få frisk luft i alla fall..

Nu fick mannen undsätta mig på dass.. En stor, jävla spindel i taket ovanför mig.. BLÄ! !!

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-05 21:20:20 följande:

Låter bra det =) 

Spindlar tycker jag om, men kanske inte på dass.....

Gillar inte spindlar... och särskilt inte när de hänger ovanför mitt huvud...
  • Knall

Dagen har spenderats i soffan framför tv'n med avbrott för fotografering i trädgården med macro.

Har även badat lillkatten - inte populärt...

Men nu är det soffan och tv'n som gäller igen.. förbannade förkylning! Helt slut i kroppen...

• Knall
    Anonym (Signe) skrev 2014-09-06 23:16:35 följande:

Eller på båda. Nu vill jag baka tigerkaka.

Det låter som en höjdargrej efter ett besök hos läkaren.. vila, kanske?
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-06 23:25:58 följande:

Jag ser framför mig hur hon tappar tigerkakan på andra foten..

*Asg*

Låter som något jag skulle klara av annars...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-07 03:25:09 följande:

Ännu bättre med små bitar knaperstekt bacon strödda över röran 

Älskade avokado och så helt plötsligt blev jag allergisk mot det. Det var så praktiskt att slänga i sig en avokado i förbifarten när man var stressad och för att inte tala om allt gott man kan göra med den. Guacamole!!

Ååååh! Avokado!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-07 03:37:55 följande:

Nej han har på allvar hittat en kvinna, stötte på honom i en tråd för ett tag sen, ja naturligtvis handlade den om kukar eller om vi bara gled in på ämnet Nä kukar och dildos var det. Så jo han är icke singel längre. Kan ju också vara förklaringen till det drastiska minskandet av bittra realistkuks inlägg. Han får knulla Självklart är ju hans kvinna inte nöjd med hans normala kuk, men ändå, han får ligga hajjar ni, han får använda sin kuk.

Vissa saker är värda att fira med lite vin 

Seriöst??!! Har någon notifierat Aftonbladet?
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-07 19:53:44 följande:

Idag mellan 10 och 12 har jag skrapat bort mossa på gamla hotade gravstenar och fotat dem. Jag kan fortsätta om du vill men det brukar sällan vara nödvändigt..

(Mao, du är i gott sällskap )

Äh.. jag kan tycka att det är rogivande att knalla runt på kyrkogårdar ibland.. med kamera.. dock brukar jag inte skrapa bort mossa..

Däremot brukar jag lägga kastanjer på mormors grav..
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-07 21:18:13 följande:

Jag har noterat märkliga saker på gravar men inte kastanjer än dock Det låter ju helt bedrövligt, dit och fota ögonblickligen! Jag fotade hur som helst till gravstensinventeringen. Så man kan söka gravar.

Hur gammal blev din bror?

Det var en grej jag och mormor hade..

Jag kommer tycka att du är konstig (galen) den dag du börjar gräva upp gamla gravar..
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-07 21:51:19 följande:

Ja, får göra det i veckan. Lunden är jättefin, mitt i "skogen" (fast det bara är 5 meter till vägen, men det känns som om man går in i urskog, typ.), men lite... bortglömd. Mitt ibland granar, tallar, enar och blåbärsris.

Min bror blev 3. Jag var ett. Han drunknade.Alltså... jag gör en del konstiga grejer, va, men gräva upp gravar, det tycker jag vi låter bli. Om det inte är i forskningssyfte. Typ, arkeologi och sånt. 

Så sorgligt. . Beklagar..

Man vet ju aldrig vad hon får för sig..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!