Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2014-05-14 23:32:00 följande:
    Jo, tyckte bara du beskrev hur sex skall funka... lite så.
    Ahhhh ja de hade ju vart bäst om de alltid funkade sådär. *drömmer mig vidare till en annan sfär*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-14 23:43:10 följande:

Ah. Bortsett från delen om medicinering så kan det säkert stämma in på många. Det är säkert inte alla med adhd som den stämmer in på heller. Men tips är ju bra. smile1.gif
    Alla är  ju individer hur man än vrider på det. Var mer jag som fick ett gott jävla skratt när jag läste den i en grupp för kvinnor med add / adhd och fick lite aha upplevelser som jag fnissade till rejält åt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-14 23:53:33 följande:
    Helt fel! Det vet väl alla att man läser manualen först innan man börjar mickla.
    Annars kan det ske hemska katastrofer, kortslutning, översvämning eller i värsta fall totalt sönderfall och så måste man åka och köpa en ny och då är det bara att börja om smile8.gif
    Your life in a box? Drömmer
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-15 00:42:21 följande:
    Manualen ligger i boxen. gillar att läsa manualer och sedan bestämmer jag mig för att bygga ihop det typ imorgon...eller något.

Senast lästa manualen gav upplysningen om /.../60 dicks/.../ lite förvånande, inte riktigt vad jag räknat med Drömmer
    Vet inte om jag vågar fråga vad man gör med 60 dicks
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-05-15 21:03:49 följande:
    Vilka signaler sänder det att en kille plötsligt drar ned jeansen och börjar suga på kvinnans ena skinka:

?

Att han älskar bakdelar och absolut borde vara här och pussa på min rumpa NU!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-15 06:14:38 följande:

Sausage fest? smile9.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Vill ha en kokt med bröd då, två streck senap och ett med ketchup, raka streck tack.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-17 00:22:37 följande:

Vi har en diskussion om bullfittor, jag hävdar att det handlar om högt blygdben, men min vän hävdar att det handlar om fettma,endast kvinnor i Zornklass har bullfitta. Jag har givetvis rätt, men ändå.

Du har rätt och din vän behöver uppenbarligen bli mer upplyst och samla på sig mer kunskap. Tur att denne har dig som vän som kan hjälpa till just där.
  • HäckHäxan
    redstripe skrev 2014-05-17 00:50:21 följande:

Jag vill ha nån kvinna att brottas med. Nu.

Åh det hade verkligen varit något. Hade nog behövt en match.
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-05-17 11:18:12 följande:

Intressant det där hur ens inbyggda klocka kan lura en. Fanskapet känner tydligen inte skillnad på vardag och helg.. smile8.gif

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Jag vill ha en sån klocka istället för min som säger det är helg, ingen skola, russin är lämpligt snacks för sexåringar på morgonen så mamman kan ligga kvar i sängen hela förmiddagen *suck*

Varför är jag så jävla trött hela tiden???? :-/ *ogillar*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!