Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 07:58:12 följande:
    Va bra, då får jag ha "tönten" ifred Kyss
    Nääää im all about sharing så det så
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-21 06:53:58 följande:

Godmorgon!!!

Idag blir jag gräsänka igen tills på lördagkväll smile4.gif

Tur är väl att jag har två avkommor som sysselsätter mig gladeligen smile2.gif

Tänk vad underbart livet kommer kännas på lördag

Barn är fan guld.

Ibland funderar jag och försöker komma på vad jag gjorde med mina dagar innan jag fick barn. Men jag minns inte mer än att jag lagade mat när jag var hungrig och inte för att någon mini behövde mat varje dag. Jooo och så läste jag mer böcker och promenerade på nätterna ( just nattliga promenader saknar jag väldigt mycket ibland )
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-21 08:31:46 följande:
    Syftar du på hkt så tror jag du missat hela poängen.
    Dom som postar där gör det av en anledning, för att dom ska bli att må bra med sig själva...
    Trodde i mitt stilla sinne att jag fått några att känna sig uppskattade för det fina jag dom är.

Vill du vet så finns det inte ett par trosor jag gnuggat av, nej verkligheten är ibland inte vad man tror, jag är inte på familjeliv för att söka sexuellakontakter.
    Tråkigt att du har tagit dig friheten åter igen att röja min anonymitet, väldigt respektlöst.

Hatare kommer alltid att hata så är det tyvärr, tråkigt att själv bli en av dessa som någon stör sig på...men men livet går vidare.Skrattande
    Jag har fått världens bästa vän från detta forum faktiskt och vem vet någonstans där ute finns kanske en livskärlek för mig med!Drömmer
    Du borde inte ens besvarat skiten. Avskrap förtjänar inte att få svar eller någon som helstvinformstion mer än den de själva bygger som illusioner i sin skalle när de tror så jävla mycket att de till slut tror att de vet allt.

Jag tycker iaf att du är hyvens och rolig och till och med trevlig vad jag sett OCH passionen för korsordets konst är avgörande. Alla som har minst 300 högskolepoäng o korsord, ordbajeri och tung/ tagentvrickande är av godo i min värld!

Bilden är till den anonyma kycklingen!
  • HäckHäxan

Helvetes jävlar kukfanskaps jävel!!!!! Snöret gick av. Jippie eller fan inte alls!! * gör argaste gubben ever*

• HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-21 12:12:04 följande:

Ibland undrar jaghur folk tänker när dom säger saker som faktiskt sårar en. Idag fick jag höra att jag är lat och inte kan vara på mig själv, bara för att vi har städhjälp hemma. Vi har sammanlagt 6timmar/ månad, Vi har valt att unna oss det eftersom vi har så mycket jobb jämt och vi unna inte oss själva så mycket annat än det och god mat.

Nu i maj har min sambo ca 15 övernattningsresor vilket betyder att han är bortrest då och alla andra jobbresor som både jag och han har hittills har gjort i maj.

Personen i frågan tyckte att jag borde ta hand om mitt egna skit!

Folk är dumma i huvudet så enkelt är det. Själv hade jag inte fixat att ha någon annan som går runt här bland min grejor. Mitt hem min Borg och då menar jag det. Avskyr till och med att ta hem nytt folk eller vänners bekanta och sånt där. Det är min frizon från världen.

Hade jag inte tänkt så så hade de där slavarna som så ofta erbjuder sina städtjänster fått jobba arslet av sig här!!

Du är inte lat. Krävs lite mer än 6 timmars städande i månaden för att hålla efter ett hem. So what om någon dammsuger och typ skurar då och då. De skall väl också ha ett jobb och få lön va fan.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-21 17:35:26 följande:

Hallå!Skrattande

Ni ska ha tack allihopa blir för mycket att citera så kör en post bara, värmer väldigt mycket, ja mer än solen att det finns så många riktigt fina och trevliga människor!
    Ja jag gillar er allesammans, annars skulle jag inte vara här och skriva massa strunt...
    Hare(m)??...vet inte om det om det gnager på någon på något vis men en morot eller två kommer nog väl till pass för...blir väldans tyst och skönt iaf.

Ja som sagt tack...och massor av pojkaktiga och tuppiga löjliga kramar på er!Skrattande

Visa inte Nicke moroten då för han snor den illa kvickt

Löjliga kramar gillas. Ha ha
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 17:57:47 följande:
    Eh, bra att du ruskar av dig dumheter och gå och ruska tupp nu, kanske behöver bild hjälp? brorsan Tungan ute hahahaha
    Incest ve och stor jävla fasa!!!

Happy happy family
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 20:46:42 följande:
    Det är det man har mattor till Tungan ute men glöm för guds skull inte att säga: det är på egen risk man går på mattorna Drömmer
    Hahaha smart!!!

Jag brukar säga att ingång i mitt hem sker på egen risk typ. Bra sätt att gardera sig på.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-21 21:47:11 följande:
    Haha...ja det där monstret vill man inte ha med sig, kan tänka mig att han snor all uppmärksamhet från alla andra i ett harem och vad ska jag då göra...bara kolla på?{#emotions_dlg.djavulsk}

Föresten så är jag lite hungrig...
    Så jag snart tuppar av...har du några maskar eller fågelfrö till denna lilla sångfågel?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Menar så jag orkar vara lite töntig...
    Haha han hoppade över kompostgaller en gång när jag hackade sallad. Så nog kan han. Med honom som konkurrens är du körd. Fast jag tror du vinner i längden. Han är kass på att konversera.

Solrosfrön, kan rosta och sakta dem åt dig?? Sjunger du lovsånger i mitt vänstra öra sen då??

Måste dessutom påpeka att jag gillar töntar/ nördar rätt rejält! Kan vara för att jag till viss del själv är en om man skrapar bort övre lagret, alltså graniten då!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!