Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag spelar Cluedo med en entusiastisk 6-åring och en passivt aggressiv 3-åring. FYI.
Jag gjorde korsord till min sexåring i veckan. Skall få satt mig och göra fler eller försöka hitta lämpliga till barn.
Jag spelar Cluedo med en entusiastisk 6-åring och en passivt aggressiv 3-åring. FYI.
Mjaha. Angeläget säkshuällt pråbläm. Eftersom jag inte har nåt liv måste jag vända mig till internetet.
Jag lider av primitiv kåthet på min läkare. Behöver sniffa honom i håret och suga av hans örnsnibb. Känner jag.
Till pråblämet, jag misstänker att behovet inte är jättemycket besvarat, främst eftersom stackarn tvingats uppleva mig i söndertvättade menstrosor, unibrow, begynnande gorillism och snorfärgade tånaglar samt min nya konstanta doft av död/skämd sperma.
I vanliga fall hade jag såklart stalkat honom på FB redan och dykt upp utanför hans dörr iförd min sexigaste får-pyjamas men känner mig lite skör här nu då.
Så vem har ett råd som gör att jag får smaka doktor-penis innan jag avlider?
Kul när man sätter sig ner på pendeln och får syn på en FL-vän!
Me love FL! Jag har träffat många underbara människor här. Några har blivit vänner för livet, och en har blivit min älskling!
Idag var jag uppe vis halv tolv och det kan jag tacka en vän för som ringde. Känns skönt iaf.
Mini kommer hem idag härligt äntligen har jag en funktion igen *jippie*