Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-11 19:52:13 följande:

Jag spelar Cluedo med en entusiastisk 6-åring och en passivt aggressiv 3-åring. FYI.

It takes a fool to remain sane
    Vad är det för spel?? Roligt?

Jag gjorde korsord till min sexåring i veckan. Skall få satt mig och göra fler eller försöka hitta lämpliga till barn.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-11 22:33:32 följande:
    Men gud så söt! Och vad roligt med korsord.

Man ska lösa en mordgåta. John Swarth har blivit mördad och den första som listat ut vem som mördat honom, i vilket rum i huset och med vilket vapen, vinner. Man har tre högar med kort, en med vapen, en med rum och en med personerna. En från varje hög dras ur och läggs i kuvert, och det är alltså mördare, mordvapnet och mordplatsen. Sen kör man med tärning och går runt mellan rummen (på brädet) och gissar vapen och mördare. Har de dessa på hand checkar man av det i sitt protokoll och till slut har man inte så många kvar att gissa på.. och då kan man välja att anklaga någon. Är det fel åker man ur. Typ så Drömmer
    Lät ju som ett rätt roligt spel. Får spana på det

Ja korsord är kul. Fick många korsordsböcker som barn jag med knep å knåp gåtor och rebusar i också så. Men jag hittat inget liknande åt mini. Lite trist för jag tror att hon hade älskat det
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-11 23:09:39 följande:

Mjaha. Angeläget säkshuällt pråbläm. Eftersom jag inte har nåt liv måste jag vända mig till internetet.

Jag lider av primitiv kåthet på min läkare. Behöver sniffa honom i håret och suga av hans örnsnibb. Känner jag.

Till pråblämet, jag misstänker att behovet inte är jättemycket besvarat, främst eftersom stackarn tvingats uppleva mig i söndertvättade menstrosor, unibrow, begynnande gorillism och snorfärgade tånaglar samt min nya konstanta doft av död/skämd sperma.

I vanliga fall hade jag såklart stalkat honom på FB redan och dykt upp utanför hans dörr iförd min sexigaste får-pyjamas men känner mig lite skör här nu då.

Så vem har ett råd som gör att jag får smaka doktor-penis innan jag avlider? smile9.gif

Skjut honom???

Tänkte på dig igår för jag kollade vampire diaries och kom och tänka på om du hittade felet i avsnittet eller om det gick dig förbi???

Varför i helvete luktat du skämd sperma?? Vågar jag ens fråga hur det luktar

Men om du får bra svar på hur man får doktor penis sprid det gärna vidare och gärna tips på hur man suddar ut en nördigt läcker social assistent ur skallen. Allvarligt vem fan tycker en soc kille är attraktiv?? Måste vara bara jag i hela världen så jäkla typiskt.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-11 23:19:26 följande:
    Vilket fel? Va va va? Är i slutet på säsong tre här nu.
    Japp ett tal fel. Fast det är i säsongen som går nu så du kan vara lugn.
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-11 23:24:49 följande:

Görrl..inget går mig förbi ;) men jag ligger massor efter i mitt tv-serietittande typ mest eftersom jag är ganska sjuk och inte varit hemma så mycket varför spunkdoften som dödar hästar på hundra meters avstånd.

Soc-kille dvs hane som arbetar på soc? smile9.gif
    Hahaha hur långt in har du sett nu då??

Ser ett löpande band av döda hästar efter dig. Går de att äta eller blir köttet ruttet direkt? Jobbigt läge och jag hoppas verkligen du kryar på dig <3

Jepp hane som jobbar på soc. Han är så jävla sööööt hahahha nödigt gullig helt enkelt.
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-11 23:40:08 följande:

Jodå jag skyfflar upp dem och säljer direkt till konsum. Akta dig för lasagnen bara.

Mjaa jag lämnade nog vid avsnitt fem bara så jag har ju massssor att ta igen där!
    Ah ja då har du inte sett det ännu. och jag får fortsätta förgås av nyfikenhet.

Åhhhhhh lasagne mums ju!!!! Jag tillhör ju de där som inte har något emot att äta hästkött.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-12 08:02:38 följande:

Jag äter med hästkött, och gott är det! Tänk dig grillad kryddmarinerad filé och Stekt färskpotatis!
    Låter mums det med. Undra om jag borde äta något hehe.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-12 11:33:36 följande:

Kul när man sätter sig ner på pendeln och får syn på en FL-vän! smile1.gif

Me love FL! Jag har träffat många underbara människor här. Några har blivit vänner för livet, och en har blivit min älskling! smile1.gifsmile1.gif

<3 ibland vinner man så mycket mer än man någonsin trodde <3 jag är så glad i er hela högen och tacksam för att just våra vägar korsades.
  • HäckHäxan

Idag var jag uppe vis halv tolv och det kan jag tacka en vän för som ringde. Känns skönt iaf.

Mini kommer hem idag härligt äntligen har jag en funktion igen *jippie*

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-12 12:46:29 följande:
    Dito, vännen, dito!

Nu hoppas jag bara att vi ska kunnas ses IRL nångång också! Hjärta
    Dessa jävla avstånd!!!! *morrar dovt*

Varför kan inte alla bara bo i världsmetropolen Göteborg eller dess omnejd. Är det verkligen så jävla svårt
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!