• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Maltemånsson
    Anonym (Vaaa ???) skrev 2014-03-15 12:11:43 följande:
    Hur kan en tråd som denna få finnas ?
    Kastat ett öga på lite inlägg, men va ?
    Har folk inget att göra på dagarna.

Att det fanns så många porr och sex skadade personer här på FL chockar mig verkligen.
    Borde ni inte finnas på sidorna på nätet som har SEX som sin huvudsysselsättning eller vågar ni inte för er sambo/ äkta hälft ?

Skam och skäms !
    Nej förlåt. Jag skäms verkligen. Jag tycker om sex, och det är faktiskt inte ok, det har du rätt i.

Har dessutom redan läst hela Internet och alla dess porrsidor, har bara FL kvar. Men jag skäms.

Dessutom så har jag nu kommit upp i 6 ggr - HÄCKIS! Jag skäms för det också förresten.

NOT!!!!!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-03-15 13:24:07 följande:
    Attans då! Han har ju tyvärr ensamrätt.
    Men han kan inte förneka att det är kul att vara tillsammans med mig och att han tycker det är kul att kompisarna är avis..

Jag är som en scout; alltid redo!
    (Med reservation vid magsjuka, diarré, UVI och dylikt)
    Haha...ja gnugga in det du...gnugga hårt och länge...jag gråter snart av avundsjuka!Gråter

Ja du verkar verkligen vara ett kap!
    *Suck* Jag vill också ha en sådan kvinna!Solig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-03-15 13:51:48 följande:
    Det säger han också.. Och jag är en lyckost som har honom..
    Tänk dig någon som bara ler hela tiden, inte har krav och regler, som bara är för stunden och vågar visa världen hur fjantigt lycklig och kär man är!
    Han tycker det och jag tror honom.

Kroppen har en egen vilja ibland..
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 14:48:18 följande:
    Haha...ja gnugga in det du...gnugga hårt och länge...jag gråter snart av avundsjuka!Gråter

Fan citerade fel...
    Får skylla på febern!Tungan ute

Haha...japp så är det!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 14:50:19 följande:
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 14:48:18 följande:Haha...ja gnugga in det du...gnugga hårt och länge...jag gråter snart av avundsjuka!Gråter

Fan citerade fel...
    Får skylla på febern!Tungan ute

Haha...japp så är det!

Nää.. Har du feber?

Ta en kall dusch..

thatsexylittledeath.tumblr.com/
  • Knall
    Maltemånsson skrev 2014-03-15 14:15:10 följande:
    Nej förlåt. Jag skäms verkligen. Jag tycker om sex, och det är faktiskt inte ok, det har du rätt i.

Har dessutom redan läst hela Internet och alla dess porrsidor, har bara FL kvar. Men jag skäms.

Dessutom så har jag nu kommit upp i 6 ggr - HÄCKIS! Jag skäms för det också förresten.

NOT!!!!!
    Nä fy! Sådan styggelse!

Sex är ju ÄCKLIGT! Rått, djuriskt, primitivt........ och alldeles, alldeles underbart!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 14:48:18 följande:

Det finns fler! Tro mig!

Några figurerar här kan jag lova!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-03-15 14:57:16 följande:
    Nää.. Har du feber?

Ta en kall dusch..

thatsexylittledeath.tumblr.com/
    Haha...japp känns som jag skulle vara full faktiskt...rätt skön känsla!Skål
    Tack för länken!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Knall skrev 2014-03-15 15:00:19 följande:
    Det finns fler! Tro mig!

Jag tror dig har kanske sett några kåtisar här!

Hoppas bara att alla har lika gullig personlighet som dig!Solig
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 15:09:11 följande:
    Haha...japp känns som jag skulle vara full faktiskt...rätt skön känsla!Skål
    Tack för länken!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Knall skrev 2014-03-15 15:00:19 följande:Det finns fler! Tro mig!

Jag tror dig har kanske sett några kåtisar här!

Hoppas bara att alla har lika gullig personlighet som dig!Solig
    Jag lovar! Känner flera!

Min man brukar säga; "Du är en liten djävul i porslinsdockeformat. Man tror att du är lugn, fin, städad och oskyldig när man först träffar dig... Sedan öppnar du käften.."
  • Anonym (Göran)
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 20:49:01 följande:
    Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? 

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen 

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. 

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...Sist men inte minst!Joo och kanske...Mest för att jag tycker bilden är vacker då

Nej nej nej! Jag skäms som ett djur över att jag blev sur på dig i tråden! Var på dåligt humör efter bråk med den slyniga peruanen, för mycket champagne och Sannas seger i mello! Nu är det lördag!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!