• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:00:21 följande:
    Korsord...stämmer jag sa korsord.

Korsord...

Korsord...

Bra då är mitt jobb fullbordat.
    Hoppas du får jävligt skönt nu och upp står torka igen är du varmt välkommen att ropa på handen igen!
    Enligt mannen torkar jag aldrig..
  • Knall
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:03:03 följande:
    Härligt att ha hittat så långt på så kort tid. För oss har det tagit ganska många år innan vi hittat till en lagom nivå för båda. Mycket på grund av som HäckHäxan skriver, gamla normer som bitit sig fast och satt grilller i huvudet på oss.
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 11:46:46 följande:Normer är dumma. De mer eller mindre nöts in i män att de skall vara swxmaskiner och vilja jämt och kvinnor skall vara lite svåra och säga bh ibland fast de vill osv. Helt stört. Sex och lust är naturligt oavsett kön. Olika nivå har man bara helt enkelt oavsett kön. Att lära tjejer och killar att de skall/bör vara på ett visst sätt skapar bara ångest/skam hos bägge parter. Tragiskt är det!!! Är van vid att vara för mycket jag och det är liksom okej. Detta är ju den jag är någon annan är den som den är.

Hahaha vilken utpressning. Tur jag inte är din man för jag hade skrattat och sagt varsågod härligt att det gick vägen iaf.
    Ibland får man sätta hårt mot hårt. Flört Den enda lilla nackdelen med min man att han tycker att vi ska vara bara med varann.. Ojoj annars vad jag skulle kunna hitta på för roligt. Flört

Jag har en del i bagaget och han med.

Träffades på en dejting- sida och på min profil förklarade jag klart och tydligt vem jag var, vad jag ville ha och hur jag fungerar, så det kom ju inte som en chock för honom. Vi är otroligt öppna och ärliga mot varandra, pratar om allt.

Han vet att jag skriver här, vad jag skriver och postar. Could'nt care less..

Han tycker att jag är rolig, öppen , ärlig, härligt knäpp och galen!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-03-15 13:14:26 följande:
    Enligt mannen torkar jag aldrig..
    Syndafloden alltså!Hjärta
    Blir ju lite smått avis och småkär av bara tanken...

Ähhh lägger korten på bordet.

Jag har helt fallit knall och fall!Skäms
  • Anonym (Grottis)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:29:45 följande:
    Jag håller mig till korsord, mer spännande och upphetsande när man får en liten hint om vad det kan vara för ord...
    Tex.
    Vågrätt...ord på 6 bokstäver...pyton i urgröpning.
    Man bara känner hur sexuellt det är liksom...och sen när man får fram svaret ormgrom då går det nästan för en!
    Haha!
    Du kan inte räkna!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 13:18:33 följande:
    Syndafloden alltså!Hjärta
    Blir ju lite smått avis och småkär av bara tanken...

Ähhh lägger korten på bordet.

Jag har helt fallit knall och fall!Skäms
    Attans då! Han har ju tyvärr ensamrätt.

Men han kan inte förneka att det är kul att vara tillsammans med mig och att han tycker det är kul att kompisarna är avis..

Jag är som en scout; alltid redo!

(Med reservation vid magsjuka, diarré, UVI och dylikt)
  • Knall
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:27:37 följande:

Det här måste vara det enda stället på nätet med övervägande del kåta kvinnor. Eller har jag missat nåt?

Jag kan inte förneka något..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:30:53 följande:
    #ormgrop#
    Jobbigt när allt blod är upptagen att fylla annat än huvudet över axlarna?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-03-15 13:24:07 följande:
    Attans då! Han har ju tyvärr ensamrätt.
    Men han kan inte förneka att det är kul att vara tillsammans med mig och att han tycker det är kul att kompisarna är avis..

Jag är som en scout; alltid redo!
    (Med reservation vid magsjuka, diarré, UVI och dylikt)
    Åhhh vilken lyckost han är!Drömmer
    Du är säkert jättefin till råga på allt med!
    *Suck*
    Knall skrev 2014-03-15 13:25:30 följande:
    Jobbigt när allt blod är upptagen att fylla annat än huvudet över axlarna?
    Man tycker att kroppen skulle lära sig men har nog alldeles för lite blod helt enkelt!Tungan ute
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:51:53 följande:
    Ja du ser hur det går när jag får ta sakerna i egna händer!
    Det går ju aldrig för mig på egenhand!Skrattande
    Stackare där

Inte lätt att ha ett milt handikapp alla gånger!
    Canis meus id comedit
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 13:37:17 följande:
    Åhhh vilken lyckost han är!Drömmer
    Du är säkert jättefin till råga på allt med!
    *Suck*
    Knall skrev 2014-03-15 13:25:30 följande:Jobbigt när allt blod är upptagen att fylla annat än huvudet över axlarna?
    Man tycker att kroppen skulle lära sig men har nog alldeles för lite blod helt enkelt!Tungan ute
    Det säger han också.. Och jag är en lyckost som har honom..

Tänk dig någon som bara ler hela tiden, inte har krav och regler, som bara är för stunden och vågar visa världen hur fjantigt lycklig och kär man är!

Han tycker det och jag tror honom.

Kroppen har en egen vilja ibland..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!