Inlägg från: Djävulens Högra Hand |Visa alla inlägg
  • Djävulens Högra Hand

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-07 22:52:42 följande:

Nja ett trädben är i trä. Du borde kolla på dokumentären Plastic Paradise, där kan vi snacka plast!

Ett träben *
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-08 20:22:27 följande:
    Jag förstår fortfarande inte grejen med det här. Vad är det sexiga i det? Själv tycker jag mest det ser tråkigt ut och i bästa fall lite skrattretande.  Det är kvinnor som aldrig slutat leka häst...

Haha jag funderar mer på vad du sitter och söker på?
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-13 18:08:16 följande:
    Min middagsdejt smsade och frågade om denne skulle ta med sig något tidigare idag. Jag svarade glatt "Ta med ett glatt humör och ett präktigt stånd". Sedan dess har det varit tyst som i graven. Jag kanske inte ska förutsätta att alla har samma humor som jag

Är det Vild Hasse du ska ha hem?

• Djävulens Högra Hand
    Schnaa skrev 2015-05-15 23:02:26 följande:

Är det verkligen rimligt att man ska behöva se en hela cut hair short diy tutorial innan man sätter saxen i håret?

Har iaf ny frilla nu......

Blev hä ena tåcken däringa gustav vasa modell?
  • Djävulens Högra Hand
    Schnaa skrev 2015-05-17 20:08:32 följande:

Je funtje pö nö slikt mä da sket sä...

Uschamej... Kan sta te å hjäp däg, e potta å fjössa å hötta lite sen ä du grann.
  • Djävulens Högra Hand
    Schnaa skrev 2015-05-17 20:57:40 följande:

Men gu sö tåssu han ä!

Skiftar du till bärhink är jag på

Visst!
  • Djävulens Högra Hand
    Aniiee skrev 2015-05-20 16:56:41 följande:

Jag får teleportera en bild =P

Skulle lätt kunnat betalat en femhundring för en påse nygräddade vaniljbullar med extra eller trippel fyllning. Ja hemgjorda nästan så varma att man skållade sig...

Fan jag kan mycket men baka då suger jag.

Man kanske skulle ta någon på RUT som stod och bakade åt en, fan jag skulle bli en tjockis, men en glad tjockis. Förresten man kanske inte kan dra av RUT på bullar? Butterkaka duger det med.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-20 20:03:55 följande:

Jag är också lite sugen på den där Rut. Har bara hört gott om henne, däremot har jag aldrig haft nöjet att råka henne. Hon kanske är ful som stryk

Nejdå hon är nog städad!
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-23 21:42:39 följande:

Lyckats med konststycket att "sova middag" till 21 och ändå är jag inte pigg. Jag måste ha drabbats av sömnsjukan!

Ja jag är piggare än någonsin. Sjukt vad jag är pigg, nej inte som i gris på engelska utan pigg som i otrött.

Tänkte jag skulle avbryta allt gnälligt med något positivt här. Bli inte rädda nu det är bara POSITIVT P O S I T I V T...
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-23 22:13:09 följande:

Vaddå jag gnäller väl inte!!! *surar*

Haha du förstår nog att det var som vanligt med glimten i ögat va? Surpuppa.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!