Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-02-11 22:31:30 följande:
    Jasså har du? När hände det? www.kungsornen.se/recept/kakor/mjuka-kakor/mu.../

Haha sen jag föddes, vad trodde du? Att någon utomjording planterat en minneskrets i min vattenskalle?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-11 22:32:56 följande:
    Jo, jo, jomen jo! Jag har ju receptet kvar! Tack som bara attan för påminnelsen! Nu känns det lättare att andas.

Aha, härligt.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2015-02-11 23:20:13 följande:

=P

Jaja, kanske det.

Big Hero 6

Lego movie

Non-stop

300: Rise of an empire

Oculus

Noah

Transcendence

Godzilla

Edge of tomorrow

Guardians of the galaxy

How to train your dragon 2

Sin City: A Dame to kill for

Boxtrolls

the Babadook

The Hobbit battle of the five armies

Night at the museum 3

Into the woods

Eller någon av de anda 74 filmerna från 2014 på min 2014-lista, kanske?

Tusen tack, får gå igenom och kolla imorgon. Nu börjar förvandlingen till en sengångare ta sig sakta men säkert... Snart svingar jag med armarna i slowmotion och letar efter något lämpligt sovställe.

Så godnatt med/på er.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-12 16:49:36 följande:
    Jag letar efter coola leggings (för träning, oroa er inte tänker inte strutta runt på stan med dem ) Hittade de här: tinyurl.com/p46xoo3

Vill du att någon ska leka doktor med dig? Dom var iaf rätt lediga och vem vet kanske blir dina turbyxor... Ja muskulatur-byxor.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-12 17:12:48 följande:
    Leka doktor Inte på gymmet... Tror att de skulle vara perfekta turbyxor. Ska bara hitta ett ställe som säljer dem till den europeiska marknaden.

Men du kan väl ha dom till gynnet? Skickar dom inte till Sverige? Finns annars om man är sugen på att ta hem udda saker från staterna och inte säljaren vill skicka till tex Sverige att ha en fysisk adress i USA. Kostar inget hellre. Du får naturligtvis betala frakten i USA till din box och sen från din adress och hem. Givetvis tillkommer moms och tull.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-12 17:31:10 följande:
    De är från Australien. Frakten är nog dyrare än byxorna, men det är nästan värt det.

Aha, ja då är det bara att vända upp och ner på penningpungen då...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Härligt med Fredag så man har väntat, firas med lite kärringmusik... Ja jag har egentligen inte riktigt vaknat och ja i hemlighet så lyssnar jag på lite mjukare musik då...

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2015-02-13 10:19:41 följande:
    Så illa är nog inte, ;) Svårt att tro
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-13 08:07:36 följande:
    Härligt med Fredag så man har väntat, firas med lite kärringmusik... Ja jag har egentligen inte riktigt vaknat och ja i hemlighet så lyssnar jag på lite mjukare musik då...
    Kärringmusik? Här är en fin låt , lite eftertanke så här fredagen den 13

Föll det inte i god jord va? Förlåt så hemskt mycket Ja sen det där var nog säkert vackert om man hade fattat något, en imbecill som mig som varken är berest eller lärd har det inte alltid så lätt.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-13 12:05:05 följande:
    Right up my alley mao

Okej Okej... Varför låter allt så perverterat när du skriver något?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-13 13:45:17 följande:

Tänkte vara nykter i helgen Försöker sluta med en annan av mina dekadenta vanor och sluta röka blir jäkligt svårt med några glas i kroppen.

Summan av laster är konstant, så vad ska jag ersätta det med?? Börja knarka lite? Något bra förslag?

Haha, ja du kan inte skriva något som inte härrör snusk. Nej du kan bara inte...

Du får som alla andra i din ålder spela bingo!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!