Åh.. träningsvärk... vattengympa är jobbigare än vad det ser ut.. man måste hålla munnen tätt t.ex.. Vår tränare var så snäll att informera oss om att det varit ett flertal skolklasser på besök under dagen och att han var förvånad över att vattnet var så klart.. Gissa vem som tvättade sig frenetiskt efteråt?
Precis, helst när dom startade andra världskriget, ja då gick dom för långt... Är nog inte beredd faktiskt att hålla med, däremot är nog väldigt många vuxna äckliga av sig och onda. Badar hellre i piss från ungar än att andas in radioaktivt stoft från Japan eller äta arsenikbesmittat ris. Allt är nog relativt...
Pft!! Jag är hetare än någonsin! Iaf om man får tro termometern. *tar några Ipren och drömmer om Iprenmannen* Får bli ubasute när jag är frisk nog för att resa.
Du och dina jävla tesorter! Ubasute med en smak av ensamheten... Låter allvarligt talat som döden det där.
Jag visste inte att det fanns tesorter från Lappland. Är det man dricker när man har lappsjukan? Inget te just nu. Suger på en mintpolo och undrar varför de görs med ett hål i mitten. Det måste ju vara meningen att man ska sticka tungan i hålet, vad kan annars vara syftet?
Är nog för att man ska kunna ha dom som hjulgodis hur snurrigt det än låter, ja ha minten i centrum för engångs skull såattsäga...