• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Alltså. Det gick för mig hej vilt här nu Skäms

It takes a fool to remain sane
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:11:11 följande:
    Var det tack vare mig? Hjärta

Ja, det blev too much din livmoderhals mellan mina fingrar och med bjällran där på det. Det gick för dig med va? *förväntansfull*
  • Schna
    Schna skrev 2014-04-07 00:14:55 följande:

Ja, det blev too much din livmoderhals mellan mina fingrar och med bjällran där på det. Det gick för dig med va? *förväntansfull*

Jag är så pömsig att jag tappar ord, märker jag.
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:19:29 följande:
    Helt förstört.
    Vi skulle tagit detta privat istället, Schna. Hjärta
    Vi tar igen det nästa ägglossning, raring Solig
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:31:39 följande:
    Gumman, har du dött av äckel efter vår köns-akt, eller är du, så att säga, upptagen? *hjärta*

Åh, mitt hjärta, jag ser på Damon nu. Avsnitt 22, säsong 1.
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:33:15 följande:
    Åh där var du! Var så orolig.
    Nästa ägglossning. {#emotions_dlg.flower} Jag ska alltså vänta flera veckor tills jag får uppleva dig igen?

Jag blir bara kåt när jag ovulerar, du vet det. Hålla handen och se på Damon nu?
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:35:04 följande:
    Nu har jag förgripit mig färdigt på denna tråden. Gönatt, älskade Schna. Hjärta

Hjärta

*somnar*
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:42:07 följande:
    Du inspirerar mig att kötta upp med Damon avsnitt 1, säsong 5 och sedan bara köra. Jag har liksom hållit på detta till rätt tillfälle. Bara vältra mig i honom.
    Du får inte ge upp denna serie innan du kommer till säsong 3 eller 4, enter Klaus. Tro mig !!! 

Jag tror dig Ska plöja igenom rubbet. Säsong två, avsnitt tre nu. Ingen vill ha Damon, han är helt överbliven stackarn. Gråter 

• Schna
    Knall skrev 2014-04-06 23:23:52 följande:
    Men se! Det ju bra!

Sweet {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 23:27:12 följande:
    Ja eller en pajero. Får hota min svåger så han blir klar med sin så kan jag sno den! Då får både hund och unge plats, troligen får jag väl ta med mig ett stycke jättekanin också. Katterna kan nog någon mata hoppas jag.

Ja det är det eller alltså jag har inte haft så ont av det i det stora hela, men jag är sjukt på att vara så låst. Hade så gärna velat kunna sätta mig i bilen och åka till stan, ta en tur till havet. Visa min dotter de där små sjöarna som jag älskar, visa saker och ställen jag älskat. Men det krävs en bil, vi bor på helt fel sida av älven haha. Ja de är dyrt, har böckerna här hemma, måste skaffa ny skrivare har ju bara typ 2-3 st på vinden. Skall nog släpa ner den ena och se om den funkar, den behöver nya patroner tror jag OCH så måste jag lära mig ställa in den så den bara skriver ut med svart. Tyvärr slog exet näven i den, så glasskivan till kopiatorn / faxen sprack, lite synd, det är en funktion jag gärna vill ha. Nå finns en sida på nätet där man kan träna på teori provet, körde den förr när jag läste till körkortet, hade ett jävla fel för mkt surade som fan och tappade musten, fast halkan var rolig som fan Men just då var inte pengar något problem, så det kändes mer att va fan tar det en annan dag. Var inte riktigt med i planen att gå i väggen, krascha och sluta fungera eller bli ensamstående mamma. Poängterar jag ångrar det inte, hade gjort samma val idag. Men tja samla pengar på hög fungerar helt enkelt inte, de jag får behöver vi helt enkelt ha att leva för.

Det finns inga övningsprogram då? Har för mig jag hade en på cd-rom som jag körde. Tror dock att du har läshuvud nog att plöja boken som den är om du är riktigt motiverad. Jag gick på trafikskolan och betalade när jag kunde, minns jag. Det var inga problem då i alla fall.

Jag har en bekant med hundra ungar, hon kör limo! Det hade väl varit något till jättekaninen?

• Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 10:27:25 följande:
    Gärna.
    Kyss
    J a d e d skrev 2014-04-07 10:32:17 följande:

Du är så duktig, min älskling. Plöj, säger jag, plöj.
    Jag kan offra mig på Damon där, låt gå liksom. MKEJ DÅ

Så ädelt av dig Solig 

Känner mig sjukt duktig här, avsnitt 5 coming up!

HäckHäxan skrev 2014-04-07 10:29:38 följande:
    Finns det säkert =) Men sidan är bra. För sist så skrev jag ut resultatet och läste de delar jag inte hade full koll på i boken, gjorde proven där många gånger, finns även prov på enbart skyltar, också skitbra. testen på sidan ser ut precis som teoriprovet gör på riktigt. Varför plöja en hel bok när man redan kan mängder tycker jag, bättre att lägga tiden och energin på att läsa in det man inte kan eller är bra på, som för min del är totallast, maxvikt, tid/ datum parkering, räkna ut/ veta när fan bilen skall besiktigas ( menlös info enligt mig då man får hem papper på skiten ändå )

NU är ju alkohol delen en egen liten kurs, så var det inte när jag pluggade körkort 06. Köra bil kan jag, både vettigt och som en halv biltjuv. Har kört bil sen jag var 16 så det är det minsta problemet. Mitt problem är att inte få provpanik och få en blackout helt enkelt.

Ajdå. Men det kanske är värt några prov-försök?

Ja, din taktik låter onekligen lite smartare måste jag säga

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!