BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Ha BF 24 oktober. Tiden rullar på även om det känns som en transportsträcka. Mår väl egentligen ganska bra, men jag känner lite illamående/kväljningar på eftermiddagen och kvällen. Magen känns väldigt spänd vid den tiden och jag känner mig som en stoppad korv i för litet skinn
Mina vanliga kläder börjar bli för små så jag måste nog ge mig på jakt efter lite mammakläder. Det är byxorna som är problemet. Vill inte köpa för mkt mammabyxor. Känns så onödigt då det ändå är så kort tid men behöver dem.
Är 37 år så jag tror inte det blir fler barn.
Vi var och tittade på barnvagn i helgen. Lutar åt en Emmaljunga Duo edge eller super nitro. Vi får se.
Kollade på babyskydd också. Funderar på att köpa det begagnat då de bara kan ha det ca ett år. Säng och skötbord är i alla fall inhandlat men mycket återstår. Ska ta en tur till Ullared och spana in vad de har. Kanske kan hitta lite billiga mammakläder där.
Välkommen Elinob! Idag fick jag veta att allt var normalt på fostervattensprovet, o har gjort rul. Kanske en flicka, går veta säkert när brevsvaret kommer imorgon. Tjoho!!!
Hej och Välkommen Elinob=))
Va trevlig att ni snart ska flytta till Johanneberg, det är ett supermysigt område=))
Jag har BF 9 oktober. Jag kände igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag har längtat efter barn hur länge som helst.
Vart är ni på solsemester?? jag och sambon funderar på att åka i juli men vet inte vart.
Välkommen Elinob! Idag fick jag veta att allt var normalt på fostervattensprovet, o har gjort rul. Kanske en flicka, går veta säkert när brevsvaret kommer imorgon. Tjoho!!!
Elinob: välkommen
Majagräddnos: härligt, förstår precis er lättnadskänsla!! En milstolpe passerad
Eget: nu har jag den senaste v både haft ett bra besök hos bm med första sf-mätningen (24 i v24) samt fått beviljat snitt. Busbebis är inte den lugna o stilla varianten än så länge, rör sig så det var svårt för bm att fånga hjärtljuden hihi.
Min lilla Malva sparkar så det känns från utsidan nu! Semester om en vecka, först väntar 4th of July firande med mina amerikanska gudföräldrar i Växjö. Grill grill och åter grill förväntas med tillbehör som coleslaw, cornmuffins och smaskiga efterrätter . Hur mycket har ni gått upp i vikt? V 22, 4,5 kg, kraftig sedan innan.
Min lilla Malva sparkar så det känns från utsidan nu! Semester om en vecka, först väntar 4th of July firande med mina amerikanska gudföräldrar i Växjö. Grill grill och åter grill förväntas med tillbehör som coleslaw, cornmuffins och smaskiga efterrätter . Hur mycket har ni gått upp i vikt? V 22, 4,5 kg, kraftig sedan innan.
Men oj, MissErabel, då gick du ju egentligen ner av att vara gravid! Mådde du illa hela tiden? Jag gick upp ca 25 kg med min dotter, minst 5 var vatten sista veckan. Blev jättehungrig av att amma...
Men oj, MissErabel, då gick du ju egentligen ner av att vara gravid! Mådde du illa hela tiden? Jag gick upp ca 25 kg med min dotter, minst 5 var vatten sista veckan. Blev jättehungrig av att amma...
Bra jobbat, själv orkade jag inte stå emot... Den här gången ska jag försöka lite mer Var inte kul att passera 100kg kan jag tala om! Är 178 cm.