BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Grattis!:)))
Det är första för mig. Så jag är ganska så orolig:(
vilket område bor du?
välkommen till denna tråd Hattifrattan och Grattis=)
Det kommer vara supermysigt med kulmage i sommar realist1979
Vi har inte berättat än, har ni??
Jag är 29 år och bor med min kille=))
Välkommen Singoalla78.
Va roligt att vi är några stycken=)
varför vara negativa när det är det vackraste som finns att vara gravid=)
Jag har varit och kollat på grejer men inte köpt mer än någon snuttefilt och body=) Det blir ju lite dyrt allt man behöver ha=(
Jag mår illa lite pö om pö. Jag har fortfarande ont i brösten.
Jag ska också på kub i början av april, hur känner ni inför det? Vad ska ni göra om ni får en hög siffra sannolikhet?
Jag är så spänd på detta=)))))
välkommen valere=)
Jag har gjort KUB testet och det blev 1 på 20 000, så det var skönt=)
Vill veta könet men det får vi inte förrän på rutinultraljudet i vecka 18.
jag måste fråga, hur är ert sexliv nu?
Välkommen K27. och stort grattis=)))
vart bor du?
stackars er som mår illa, mitt avtog vecka 12, är nu i vecka 15.
men nu har ont i ryggen och trötthet slukat mig helt=(((( det gör sååå ont i svanskotan så jag kan inte böja mig eller sitta, det är som knivhugg=( Någon som har känt likadant??
hej hej
är det någon som är från johannebergsområdet??
Mvh Ida
Hej och Välkommen Elinob=))
Va trevlig att ni snart ska flytta till Johanneberg, det är ett supermysigt område=))
Jag har BF 9 oktober. Jag kände igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag har längtat efter barn hur länge som helst.
Vart är ni på solsemester?? jag och sambon funderar på att åka i juli men vet inte vart.