• Anonym (TS)

Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

• Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...
  • linamums

Jag har fått tid för operation genom landstinget å jag längtar . Är 29 år och har lidit av detta både fysiskt och psykiskt. Var på remissen för en månade sen ungefär och jag skulle få en tid för operation inom tre månader:) mina är nästan 6cm långa :(

Hur gör dom ingreppet på dej ts? Klippte dom bara rakt av eller tog som bort som en tårtbit sen sydde ihop? Jag har läst på massa att det är bättre att bli sövd under denna operation för är man vaken så svullnar man mer under operation och det blir lätt att dom tar för lite . Med vänlig hälsning,

• Anonym (TS)
    linamums skrev 2014-04-16 18:53:52 följande:
    Jag har fått tid för operation genom landstinget å jag längtar . Är 29 år och har lidit av detta både fysiskt och psykiskt. Var på remissen för en månade sen ungefär och jag skulle få en tid för operation inom tre månader:) mina är nästan 6cm långa :(
    Hur gör dom ingreppet på dej ts? Klippte dom bara rakt av eller tog som bort som en tårtbit sen sydde ihop? Jag har läst på massa att det är bättre att bli sövd under denna operation för är man vaken så svullnar man mer under operation och det blir lätt att dom tar för lite . Med vänlig hälsning,
    Han skar med en skalpell rätt av tyvärr, och det har inte läkt snyggt, så jag har faktiskt fått tid igen för att fixa till den ena. Men jag är ändå jättenöjd, det är inget som hänger ut, men den ena har läkt som en banan så det är längre ifram och längre i bak. För mig var det viktigt att det såg naturligt ut, så de gick med att på att rätta till det utan diskussion som tur var. Vilken teknik ska de använda på dig? Vilket landsting tillhör du?
  • linamums

Okej jag tillhör Falun så är där ja ska göra. Vad snabbt du fick tid . Ville dom söva dej fast du sa nej ? Hur mycket hängde dina utanför dom yttre mina hänger utanför ca 2 cm . Men kan alltid "stoppa " in dom innanför dom yttre men ibland faller dom ut å då kan jag inte alltid stoppa ner handen och fixa till. Så skaver det , men har oxå haft stort problem med hämningar sexuellt. Sen en jag var tillsammans med när jag var ca 20 sa en elak kommentar om dom har jag inte låtit någon slicka mig sen dess . Hade en pojkvän i fem år som aldrig fick se hur jag såg ut eller slicka mig

• Anonym (TS)
    linamums skrev 2014-04-16 20:30:20 följande:
    Okej jag tillhör Falun så är där ja ska göra. Vad snabbt du fick tid . Ville dom söva dej fast du sa nej ? Hur mycket hängde dina utanför dom yttre mina hänger utanför ca 2 cm . Men kan alltid "stoppa " in dom innanför dom yttre men ibland faller dom ut å då kan jag inte alltid stoppa ner handen och fixa till. Så skaver det , men har oxå haft stort problem med hämningar sexuellt. Sen en jag var tillsammans med när jag var ca 20 sa en elak kommentar om dom har jag inte låtit någon slicka mig sen dess . Hade en pojkvän i fem år som aldrig fick se hur jag såg ut eller slicka mig
    Jag fick välja om jag ville bli sövd eller inte. Mina hängde också ca 2 cm, jag har aldrig fått höra någon kommentar, men däremot suttit i gäng där killar skojat om fladdermusar och vingar och landningsbanor och sånt. Ville bara sjunka genom jorden då... Jag har aldrig varit bekväm med oralsex heller... Operationen är det bästa jag har gjort, även om det måste fixas till lite =)
  • linamums

Opererade mig igår :)

Gör inte speciellt ont men tror jag är svullen . Kommer resultatet bli annorlunda efter några veckor eller kommer det se ut som det gör nu dagen efter eller är det svullnad ? Blir resultatet stor skillnad från dagen efter och om några veckor? Min ena läpp är ungefär en cm längre och är lite utanför fortfarande

• linamums

Snälla skulle behöva höra lite hur det var för dej effer ? Nu är jag inne på dag tre efferoperation å är tvungen att ligga på rygg med särade ben för att inte ha ont . Kan inte sätta på mig trosor gör för ont och ska jag gå får jag gå med jättestort mellanrum mellan benen gör så fruktansvärt ont

• Anonym (TS)
    linamums skrev 2014-05-11 12:55:54 följande:
    Snälla skulle behöva höra lite hur det var för dej effer ? Nu är jag inne på dag tre efferoperation å är tvungen att ligga på rygg med särade ben för att inte ha ont . Kan inte sätta på mig trosor gör för ont och ska jag gå får jag gå med jättestort mellanrum mellan benen gör så fruktansvärt ont
    Lider med dig! Vet hur det känns, jag sov med en kudde mellan benen! Du kan smörja på xylokainsalva! Jag var sjukskriven 1 vecka, men hade nog behövt 2 om jag hade haft ett rörligt jobb! Det blir bättre snart och resultatet kommer du att se om några veckor. Vad använde de för teknik på dig? Tårtbit, eller skar de längs med?
  • linamums

Dom skar längs med , har läst på många ställen att det verkar bra . Hur ländes smärtan för dej? För mig är det som nålar sticks på läpparna om jag nuddar sen så har jag åkt på infektion oxå så går på antibiotika nu . Men börjar kännas lite bättre . Kunde du ha trosor och gå efter operation ? Var det stor skillnad alldeles efter operation och massa veckor efter i storlek alltså ? För om det skulle vara såhär när det var klart så är jag inte nöjd men känns väldigt svullen

• Anonym (TS)

Ja det drog ihop sig ganska mycket efter 3-4 veckor :) jag kunde inte ha trosor på några dagar. Hade stora harembyxor på mig :)

Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...