• Anonym (TS)

Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

• Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...
  • Anonym (villockså)

fick du "bestämms själv" hur mycket de skulle ta eller gav de förslag och du fick bekräfta, eller hur fungerade det? Hur länge fick du avstå från sex? 

• Anonym (TS)
    Anonym (villockså) skrev 2014-03-03 21:56:39 följande:
    fick du "bestämms själv" hur mycket de skulle ta eller gav de förslag och du fick bekräfta, eller hur fungerade det? Hur länge fick du avstå från sex? 
    Nej jag fick inte vara med och bestämma. Rent estetiskt så är den ena sidan snyggare än den andra. På den ena sidan så sticker det fortfarande ut lite grann längst bak, hade jag gjort det på en privat klinik så hade jag nog gått tillbaka men jämfört med innan så är det så mycket snyggare, bekvämare och bättre så det spelar inte så stor roll för mig att det inte är perfekt gjort. 4-6 veckor är rekommenderat att man väntar, kommer inte ihåg hur länge vi väntade, men runt en månad skulle jag tro.
  • Anonym (villockså)
    Anonym (TS) skrev 2014-03-03 22:00:33 följande:
    Nej jag fick inte vara med och bestämma. Rent estetiskt så är den ena sidan snyggare än den andra. På den ena sidan så sticker det fortfarande ut lite grann längst bak, hade jag gjort det på en privat klinik så hade jag nog gått tillbaka men jämfört med innan så är det så mycket snyggare, bekvämare och bättre så det spelar inte så stor roll för mig att det inte är perfekt gjort. 4-6 veckor är rekommenderat att man väntar, kommer inte ihåg hur länge vi väntade, men runt en månad skulle jag tro.

Tack för dina svar! 

Tar mig också en funderare kring detta; har haft ungefär samma problem som dig. Är väl sexuppehåll och känselbortfall som gör att jag tvekar mest. 

• Anonym (TS)
    Anonym (villockså) skrev 2014-03-03 22:06:05 följande:

Tack för dina svar! 

Tar mig också en funderare kring detta; har haft ungefär samma problem som dig. Är väl sexuppehåll och känselbortfall som gör att jag tvekar mest. 

Känselbortfall riskeras väl bara om de skär i klitoris? Jag ångrar mig inte en sekund, önskar jag gjort detta för 15 år sedan =)
  • Anonym (TS)
    Anonym (villockså) skrev 2014-03-03 21:56:39 följande:
    Har funderat mer på din fråga, vänder mig till andra som har gjort denna op också om det skulle vara så att någon läste det här. Fick ni bestämma utseendet själva?
  • Anonym (TS)

Ingen mer fråga?

• Anonym (.)

Hur gick du tillväga? Har på senaste tiden bärjat fundera på om det är något jag borde göra, min ena blygläpp är mycket längre än den andra och kan skava och "lägga sig fel", och att gå till en privatklinik är inget jag hat råd med! :)

• Anonym (hmm)

Hur gjorde du för att få detta beviljat?
    Gick du till din vanliga gynekolog och frågade om detta?
    Hur var rehabiliteringen? Sved det när du kissade efteråt? Kunde du ha tajta byxor efteråt? Hade du stygn som skulle tas bort?

• Anonym (TS)
    Anonym (.) skrev 2014-03-10 14:39:55 följande:
    Hur gick du tillväga? Har på senaste tiden bärjat fundera på om det är något jag borde göra, min ena blygläpp är mycket längre än den andra och kan skava och "lägga sig fel", och att gå till en privatklinik är inget jag hat råd med! :)
    Jag gick till en privat gyn som skickade remiss till gyn på akademiska i uppsala. Jag blev kallad dit och och fick beskriva mina problem, sen utfördes ingreppet ca 3 veckor senare.
  • Anonym (TS)
    Anonym (hmm) skrev 2014-03-10 15:08:03 följande:
    Hur gjorde du för att få detta beviljat?
    Gick du till din vanliga gynekolog och frågade om detta?
    Hur var rehabiliteringen? Sved det när du kissade efteråt? Kunde du ha tajta byxor efteråt? Hade du stygn som skulle tas bort?
    Se ovan inlägg för de två första frågorna. Det sved lite när jag kissade efter, men det som gjorde ondast var hur svullen man var. Det tog en vecka innan jag kunde ta längre promenader. Jag trodde inte att det skulle göra så pass ont efteråt faktiskt. Hade räknat med att vara lite öm, men jag hade verkligen skitont. Fick veta efter 5 dagar att man kunde ha på xylokainsalva och då blev det mycket bättre.
Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...