Hey Jude!
Judith är ett fint namn tycker jag.
Judith är ett fint namn tycker jag.
Izabelle32
Vad sägs om Adam?
Tack och lov att polisen har fått tag i den sjuka människan.
Hoppas att han aldrig kommer ut från psykvården under hela sitt liv (önskedröm)
Shabbat shalom
Mayasmama.
Blir det inte billigare om du tar en barnflicka några timmar om dagen? Hon kan ju passa barnet på ditt jobb om du skulle vilja det. skulle det fungera för dig.
Om du ändå ska anställa någon så blir det en stor utgift, så kan inte det vara ett alternativ? Täl att tänkas på.
Maya kommer att få det underbart på semester med abba i Israel. Förstår din oro men det kommer att gå bra. Passa på att vila och sova så mycket som möjligt under tiden du är ensam hemma!
Elims
mangokycklingen verkar supergod.
Mayasmama
Hur många portioner lagar du varje dag? Är det till ett eller flera dagisar?
Kör du ut själv eller hur fungerar det?
Shabbat shalom till er allihopa.
Mayasmama
Förstår att du driver ett riktigt "storkök". Hade jag bott i gtb hade jag gärna hjälpt dig men nu bor jag ju nästan 70 mil från dig så det är omöjligt.
Har Maya ringt i dag/kväll? Hur mår hon, har hon roligt med saba & safta,kusiner osv.
Tutim
Det låter härligt med färskpressad juice, sitta på café och känna den Israeliska pulsen.
Yalla.
Godmorgon på er.
Ja nu när våren kommer så vill man gärna fixa håret och fräscha upp sig lite. Funderar på att göra slingor, är det månne svårt att fixa själv hemma i badrummet?
KidA . Tycker inte heller att du ska klippa lugg. Tycker att du är så fin som du är i dagsläget.
kidA. Ok. förresten var är han? Sover han?