Hey Jude!
Monsa.
Det är ju din tråd så fråga på du vet ja!!!
Monsa.
Det är ju din tråd så fråga på du vet ja!!!
Tråden förlorar ju en del av sin glans om man inte vågar fråga eller säga det man vill, det tycker jag i alla fall.
Marcink och kidA.
Lille Noah ser ut att likna sin far. Söt liten krabat, hur gammal är han nu, tre veckor?
Kul att åka till IKEA, hoppas att lille Noah njuter lika mycket som ni gör
Chaia.
Är du färdig med din utbildning?
Om inte vad är det som är kvar?
Chaia
Vad skriver du om i examensarbetet? Är det en uppsats?
Hann bara läsa halva inlägget innan jag kände hur hjärtverksamheten höjdes radikalt.
Puh det verkar inte lätt, avundas dig verkligen inte.
Själv ska jag "bara" skriva en C-uppsats angående barn och smärtlindring. Den ska vara klar om 1,5 år.
Men tänk vad du ska vara lycklig när du är färdig med det här och kan börja jobba istället.
Tänk att vad som än händer i världen så blir Israel indragen i det på ett eller annat sätt, är det inte helt otroligt?
Marcink och kidA
Grattis till två veckors pågen.
Tycker av de kort jag jag sett att han verkar vara lik sin far. Är han det?
Min treåring har precis ritat med bläck på tapeterna i vardagsrummet, suck.
Det finns något som heter bläcksudd, någon som vet om det funkar???
Mayas mamma
Om du vet hur man lägger ut Ul bilden på Fl så kan vi kanske komma fram till något svar. Det vore ialla fall roligt att se det lilla pyret som simmar omkring i magen.
Chaia
Jag ska ta en tur till Bokia imorgon, där har de de mesta inom papper och dyligt. Måste försöka få bort bläcket från väggen.
Blev arg och ledsen när jag såg vad sonen hade gjort. Min man kommer hem kl 18.00, trött efter en lång arbetsdag. Tycker mest synd om honom för han kommer också att bli ledsen.
Ja så är det när man har barn. Men ändå har vi varit förskonade. Det här var första gången något sådant hände.